תיעוד הפיגוע: המחבל דורס, דוקר ומחוסל בידי אזרח

בתיעוד חדש של הרגעים מהפיגוע נראה המחבל פוגע עם הטנדר באזרחים ולאחר מכן יוצא מהחלון ומתחיל לדקור עוברי אורך עד שמגיע האזרח ומנטרל אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/23 15:10 טו בתמוז התשפג

תיעוד הפיגוע: המחבל דורס, דוקר ומחוסל בידי אזרח
תיעוד הפיגוע, המחבל דורס, דוקר ומחוסל, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

מתקפת טרור במרכז הארץ: בפיגוע דריסה ברמת החייל בתל אביב נפצעו שבעה אזרחים. לבתי החולים מאיר, איכילוב ובלינסון פונו שבעה פצועים ובהם: אישה כבת 46 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, 2 פצועים במצב בינוני ו-1 במצב קל.

צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה

https://twitter.com/newsisrael13/status/1676196125198491648?s=20

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il

המחבל יוצא מהרכב ודוקר אזרח

המחבל נוטרל בזירה בידי אזרח. הפיגוע מגיע על רקע מבצע "בית וגן" המתנהל בג'נין בימים אלה, כאשר צה"ל וכוחות הביטחון פועלים באזור כדי לסכל ולמגר את חוליות הטרור בעיר. המשטרה מעדכנת כי פנחס רוזן בין שלונסקי למבצע קדש חסום לשני הכיוונים. הציבור מתבקש לא להגיע למקום.

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בתיעוד הפיגוע ממצלמות אבטחה של אחד מבתי העסק ברחוב, נראה המחבל דורס את האזרחים כשלאחר מכן הוא יוצא מהרכב דרך החלון ומתחיל לרדוף אחר האזרחים שעמדו בסמוך. את אחד מהם הוא מצליח לדקור עם סכין שהייתה בידו על שאזרח חמוש נטרל אותו עם ירי מטווח קרוב.