פיגוע בתל אביב "אוייבנו מבקשים לפגוע בנו בתל אביב, בעלי ובכל מקום בארץ"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מגיב לפיגוע הקשה בתל אביב: "אנחנו צריכים להפגין אחדות ונחישות בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל" | נתניהו מקבל ממזכירו הצבאי עדכונים שוטפים על פיגוע הדריסה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/07/23 14:07 טו בתמוז התשפג

"אוייבנו מבקשים לפגוע בנו בתל אביב, בעלי ובכל מקום בארץ"
פיגוע בתל אביב, צילום: איחוד הצלה

דקות אחרי הפיגוע, יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לפיגוע בתל אביב: "אויבינו מבקשים לפגוע בנו בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל ומולם אנחנו צריכים להפגין אחדות ונחישות בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל.

"נתניהו מקבל ממזכירו הצבאי עדכונים שוטפים"

לוחמינו הגיבורים פועלים גם בשעה זו לפגוע במחבלים ובשולחיהם בג׳נין ואנו מתפללים לשלומם ולהצלחתם. צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון ישימו את ידיהם על כל אחד ממבקשי רעתנו. אני מבקש לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיבוק גדול למשפחותיהם".

נתניהו במהלך הביקור

נתניהו עם מזכירו הצבאי, ארכיון צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

"להחליט על פעולות נחרצות בכל מקום ממנו יוצאים מפגעים"

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי: "נתניהו מקבל ממזכירו הצבאי עדכונים שוטפים על פיגוע הדריסה בת"א ועוקב אחר ההתרחשות". חבר הכנסת דני דנון אמר: "גל הטרור מחייב להגביר את הפעילות נגד המחבלים כפי שעושים כעת לוחמינו בג'נין. הקבינט המדיני-בטחוני חייב באופן מיידי להחליט על פעולות נחרצות בכל מקום ממנו יוצאים מפגעים. רק טיפול שורש וריסוק תשתיות הטרור יעצרו את גל הפיגועים הנורא. מאחל החלמה מהירה לפצועים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הוסיף: "יחד עם כל עם ישראל, שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיבוק חם למשפחות. מברך את האזרח האמיץ שנטרל את המחבל, מנע את המשך האירוע והציל חיים. הנטרול הזה הוכיח שוב את החשיבות והיעילות של אזרחים נושאי נשק ואני קורא לציבור שעומד בתבחינים, שאו נשק. 

"המלחמה שלנו בג'נין היא המלחמה שלנו בתל אביב. מול אויב צמא דם, שלא מבחין בין ימני לשמאלני, בין דתי לחילוני, מבוגר וילד, גבר או אישה. כל יהודי הוא מטרה בפני אותם מרצחים ואנו נלחם ביד קשה באותם מרצחים".

פינוי גופת המחבל מהזירה