מסר לאיראן אחרי הרמטכ"ל, גם נתניהו מאיים: "ידעו אוייבנו - אנחנו מקדימים אותם"

במהלך ביקור ראש הממשלה בבסיס אגף המודיעין, התייחס גם הוא לאיום האיראני והעביר מסר תקיף: "ישראל פותחת פער על כל אוייביה" | הרמטכ"ל הלוי התבטא מוקדם יותר: "איראן התקדמה בהעשרת אורניום יותר מאי פעם, יש התפתחויות שליליות באופק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 17:21 ג בסיון התשפג

אחרי הרמטכ"ל, גם נתניהו מאיים: "ידעו אוייבנו - אנחנו מקדימים אותם"
נתניהו וראש אמ"ן חליווה, מאיים על איראן, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

בישראל מאיימים על איראן: לאחר שמוקדם יותר היום (ג'), התייחס הרמטכ"ל הלוי לעימות המתגבר מול איראן, גם ראש הממשלה נתניהו מתייחס לאיראנים במהלך ביקור בבסיס חיל המודיעין. במהלך הביקור אמר נתניהו: " ישראל פותחת פער על כל אוייביה".

דברי נתניהו במהלך הסיור צילום: עומר מירון /לע"מ

שילוב של אינטליגנציה אנושית ואינטליגנציה מלאכותית

בביקור בבסיס המודיעין יחד עם ראש אמ"ן אלוף אהרון חליוה ומפקדים נוספים, אמר נתניהו: "סיימתי עכשיו ביקור באחד מבסיסי המודיעין שלנו ויצאתי מעודד עד מאוד". עוד הוסיף ראש הממשלה ואמר: "ישראל פותחת פער על כל אוייבה, והיא עושה זאת בשילוב של אינטליגנציה אנושית ואינטליגנציה מלאכותית. מה שראיתי פה זה את העתיד כבר כאן היום. אז ידעו כל אוייבנו - אנחנו מקדימים אתכם בהרבה".

נתניהו במהלך הביקור

נתניהו במהלך הביקור צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

הרמטכ"ל: "יש לנו יכולת לפגוע באיראן"

מוקדם יותר היום, התייחס גם הרמטכ"ל הלוי לאיום האיראני. בנאום שערך בכנס הרצליה אמר: "איראן התקדמה בהעשרת אורניום יותר מאי פעם. אני אומר שיש התפתחויות שליליות באופק שיכולות להביא לפעולה". עוד אמר: "‏יש לנו יכולת לפגוע באיראן. אנחנו לא אדישים למה שאיראן מנסה לבנות מסביב לנו, ולאיראן קשה להיות אדישה לנוכח הקו בו אנו נוקטים".

הרמטכ"ל הלוי: "יש התפתחויות שליליות"

הרמטכ"ל הלוי: "יש התפתחויות שליליות" צילום: Avshalom Sassoni/Flash90