ארה"ב לאזרחיה בישראל: היזהרו מפיגועים בזמן האירוויזיון

משרד החוץ האמריקאי פרסם אזהרה לאזרחים האמריקאים השוהים בישראל, כי בתקופה הקרובה יש רצף של אירועים 'נפיצים', האירוויזיון, יום הנכבה ויום השנה להעברת השגרירות לירושלים, וקראה להם להגביר זהירות בעקבות חשש מפיגועי טרור

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/19 08:54 ט באייר התשעט

ארה"ב לאזרחיה בישראל: היזהרו מפיגועים בזמן האירוויזיון
האירוויזיון בישראל, צילום: אירוווזיון 2019

אזהרה לאזרחי ארה"ב בישראל. משרד החוץ האמריקאי פרסם הלילה (ג') אזהרה ביטחונית, המיועדת לאזרחי ארה"ב השוהים בארץ, וקוראת להם להגביר זהירות בימים הקרובים, כיוון שקיימות התרעות ויש חשש כי גורמי טרור ינסו לנצל את רצף האירועים המתרחש בימים הקרובים במטרה לבצע פעילויות טרור.

"גורמי טרור עלולים לנצל את יום השנה, שחל בסמיכות לאירוויזיון ויום הנכבה, כדי לקיים הפגנות אלימות או מתקפות", נאמר בהודעת משרד החוץ, המכוונת ליום השנה להעברת השגרירות האמריקאית לישראל, שיחול היום, במקביל לאירוויזיון בתל אביב, שייפתח גם הוא הערב, וכן ל'יום הנכבה' המציין את הניצחון הישראלי במלחמת העצמאות ואת תחילת הפליטות הפלסטינית.

עוד המליצו במשרד החוץ האמריקאי לאזרחים להגביר עירנות וזהירות, והזכירו את סבב הלחימה האחרון עם ארגוני הטרור בעזה, במסגרתו נורו מאות רקטות לישראל. כמו כן מומלץ לאזרחים האמריקאים להוריד את האפליקציות המדווחות על מצב חירום והתרעות בזמן אמת כמו צבע אדום.

פעילות טרור בחסות הפגנות אלימות ברצועת עזה

הפגנות אלימות ברצועת עזה. ארכיוןצילום: דובר צה"ל

כאמור, הערב מציינים את יום העברת השגרירות האמריקאית לישראל. בשעה 16:30 ישתתף ראש הממשלה נתניהו באירוע מיוחד במלון מצודת דוד בירושלים לציון האירוע, וכן לציון העברת מעון השגריר מתל אביב לירושלים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן