ברקע התביעה נגד אולמרט | נתניהו: "שרה, יאיר ואבנר - אני אוהב אתכם"

לאחר שבבית המשפט התקיים היום דיון בתביעה שהגישה משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט שכינה אותם חולי נפש, חיזק נתניהו את בני משפחתו, וכתב לאולמרט: "פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/22 19:00 יג בסיון התשפב

ברקע התביעה נגד אולמרט | נתניהו: "שרה, יאיר ואבנר - אני אוהב אתכם"
בנימין נתניהו ורעייתו שרה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משפחת נתניהו הגישה תביעת לשון הרע נגד ראש הממשלה והאסיר לשעבר, אהוד אולמרט, לאחר שזה כינה אותם "חולי נפש" במסגרת אחד מהראיונות שהעניק לכלי התקשורת אודות יו"ר הליכוד. בדיון שהתקיים הבוקר (א') בבית משפט השלום בתל אביב עלה נתניהו לדוכן העדים והסביר כי לא מדובר בהבעת דעה או הכפשה הרווחת בין פוליטיקאים, אלא, "כקביעת עובדה קלינית, דבר חד, זה נאמר על ידי ראש ממשלה לשעבר כממתיק סוד, כאילו יש לו חוות דעת מוסמכת והוא משתף את הציבור". 

הערב, בדף הפייסבוק שלו, כתב נתניהו מילים מחזקות לרעייתו ושני בניו. "שרה, יאיר ואבנר, אני אוהב אתכם. אני גאה בכם. רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם".

"אנחנו לא מרכינים ראש, אנחנו לא נכנעים"

נתניהו כתב כי מסע הצייד הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בו דרך משפחתו בגלל שהוא "מנהיג חזק של הימין", כך לפי הגדרתו. "אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור - התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים. אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים".

"בגלל זה המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום, אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. התמיכה שלכם היא זו שמחזקת אותנו להמשיך ולהיאבק על הערכים שחשובים לנו. על הדגל שלנו, הכוח שלנו, המסורת שלנו, העם שלנו. בזכות התמיכה שלכם אנחנו נמשיך לעמוד יחד נגד כל השקרים".

לסיום כתב נתניהו כמה מילים לאולמרט: "בדיבה ובשקרים שלך אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל".

הריאיון ב"דמוקרטTV" בו דיבר אולמרט על "מחלת הנפש של נתניהו":

 

(מה שלא בר שיקום זו מחלת הנפש של נתניהו. נאמר בדקה 21:20)