דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מבנה ריק סמוך לדמשק

בסוריה דיווחו כי ישראל תקפה בדרום הבירה. על פי הדיווחים, שני טילים שוגרו מישראל או מכלי טיס ואחד מהם פגע בבניין ריק, השני יורט | לא היו נפגעים בתקיפה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/11/21 08:13 יג בכסלו התשפב

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מבנה ריק סמוך לדמשק
תקיפה ישראלית בסוריה. אילוסטרציה, צילום: Maor Kinsbursky/Flash90

גורמים רשמיים בסוריה דיווחו במהלך הלילה (ג') על תקיפה ישראלית בדרום הבירה דמשק. סוכנות הידיעות הסורית "סאנה" דיווחה, כי ישראל ביצעה ירי של שני טילים מרמת הגולן לעבר בניין ריק מדרום לדמשק.

על פי הטלוויזיה הממלכתית במדינה, סביב השעה 00:45 שיגרה ישראל שני טילים מרמת הגולן אל בניין ריק. עדיין לא ברור האם הם נורו מכלי טיס או שמא מדובר בטילי קרקע-קרקע. על פי הדיווחים, שני טילים שוגרו מישראל או מכלי טיס ואחד מהם פגע בבניין ריק, השני יורט

בסוריה טוענים כי בתוך כחודש, ישראל תקפה לפחות שמונה פעמים יעדים במדינה. בשבוע שעבר כלי תקשורת ערביים דיווחו על פעילות של כלי טיס ישראליים סמוך לביירות, פעילות שבה על פי הדיווחים, תקפה ישראל מחסן טילים של משמרות המהפכה ששימש כמפעל לייצור נשק וטילים מדויקים בעיר חומס שבסוריה. בתקיפה נפגעו שני חיילים סורים. 

פעילות נוספת התרחשה בשבוע שעבר בעיר החוף טרטוס, שבה נשמעו מספר פיצוצים "חריגים", כך על פי דיווחים. בסוריה טענו כי הרעשים שנשמעו נבעו מיירוט הטילים הישראליים. בעיתון סעודי נכתב כי התקיפה התמקדה במערכת הגנה אווירית אירנית שיועדה להגיע לארגון הטרור חיזבאללה.