לאחר התקיפה בסוריה: השטח האווירי בגולן נסגר לטיסות

מערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד "יעדים עוינים", זאת לאחר שהדי פיצוצים נשמעו במדינה הערבית. על פי דיווחים זרים, שני חיילים מקומיים נפצעו ונזק נגרם לרכוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/21 07:35 ה בכסלו התשפב

לאחר התקיפה בסוריה: השטח האווירי בגולן נסגר לטיסות
תקיפת צה"ל בסוריה, ארכיון, צילום: ערוץ הטלגרם 'אבו עלי אקספרס'

כלי תקשורת במדינה הערבית דיווחו אמש (ב') על על הדי פיצוצים שנשמעו בשמי המחוזות חומס וטרטוס, על פי הדיווח, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד "יעדים עוינים". עוד עולה מהדיווח כי התקיפה אירעה בסביבות השעה 19:00 בערב, ומערכות הנ"מ ירטו את מרבית הטילים. שני חיילים נפצעו ונגרם נזק לרכוש. לאחר מכן השטח האווירי בגולן נסגר לטיסות, כך על פי דיווח של כאן חדשות. 

לאחרונה נשמעו לא פעם דיווחים דומים, כאשר ביום רביע שעבר דווח על תקיפות ישראליות סמוך לעיירה זאקיה, מדרום לבירה דמשק, כך עולה מפרסום של סוכנות הידיעות הממלכתית במדינה, "סאנא". לאחר שכמה טילים נורו לעבר מטרות בשטח האזור, מערכות ההגנה האוויריות הגיבו בירי טילים נגד מטוסים. 

עוד עולה מהדיווח, כי לא נמסר על נפגעים, אך נזק נגרם לכמה מבנים במקום. כזכור, בסוף השבוע האחרון דיווחו כלי תקשורת במדינה על תקיפה ישראלית באזור דמשק וכי מערכות ההגנה האוויריות הופעלו. היעד, כך על פי הדיווחים, היה משלוח נשק מתקדם שיועד לארגון הטרור חיזבאללה, שעשה דרכו לגבול בין סוריה ללבנון. לפי הדיווחים, רוב הטילים יורטו והיתר התפוצצו בשטחים פתוחים ללא גרימת נזק משמעותי.