רקטות בצפון בנט: "מי שינסה לפגוע בנו ישלם מחיר כואב"

ראש הממשלה לא נרתע מהירי לצפון והגיע הבוקר למעלות כמתוכנן. ראש הממשלה התייחס לירי ולפעילות צה"ל בלבנון: "אנחנו פועלים כל הזמן בכל הזירות ונמשיך בכך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/21 10:55 יא באב התשפא

בנט: "מי שינסה לפגוע בנו ישלם מחיר כואב"
בנט, צילום: Amit Shabi/POOL

הבוקר חוו תושבי הצפון הסלמה עם שיגורים לעבר ישראל מלבנון. שני רקטות נורו, אחת יורטה ואחת פגעה בשטחים פתוחים, צה"ל תקף בתגובה וראש הממשלה בנט הגיע למעלות לחנוך את חיבור העיר הצפונית לסיב האופטי ושיגר מסרים תוקפניים כלפי לבנון

"הלילה נורו רקטות מלבנון וצהל תקף בחזרה. אני אומר זאת בצורה חדה וברורה, לא נאפשר פגיעה בריבונות ישראל ובביטחון ישראל מי שינסה לפגוע בנו ישלם מחיר כואב בחזרה". אמר ראש הממשלה בפתח דבריו והוסיף: "אנחנו פועלים כל הזמן, יומם ולילה בכל הזירות, ונמשיך בכך. לבנון נמצאת על סף קריסה כמו כל מדינה שאיראן מתבססת בה, תושבי לבנון נלקחו כבני ערובה של חמינאי ונסראללה לטובת אינטרסים אירניים זה מצער אבל לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל".

בנט התייחס לסיב האופטי ואמר כי: "היום יום חג לתושבי מעלות לתושבי הסביבה, לתושבי הגליל כולו והפריפריה. אנחנו לא רק חיברנו את הסיב האופטי אנחנו מחברים את הפריפריה למרכז מדינת ישראל ולמרכז העולם. הפריפריה מעניינת אותנו מאוד, זה יעד לאומי עברנו. משמעות החיבור של ישראל לסיבים אופטיים היא עצומה ווהצעד יגדיל את התוצר הלאומי בצורה דרמטית".

לסיום אמר בנט: "היום אנחנו פותרים בעיה רצינית, אני רוצה לברך את השר יועז הנדל ובקצור, איך לומר, תהיו הנדלים, תודה רבה"

שר התקשורת יועז הנדל הגיע גם הוא לטקס ואמר כי:  "היום זה יום היסטורי לא פחות, ההיסטוריה דורשת נקודת מבט מרוחקת כדי דעת מה קרה ואיך קרה וקשה לדעת את גודל השעה אבל כשמדובר בפרויקט תשתיות ענקי שמתרחש מול עיניך אי אפשר להתעלם. סיבים אופטיים ואינטרנט מהיר זה מונע צמיחה כלכלית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן