גם הלילה: צה"ל תקף מנהרות של חמאס בעזה

לאחר יממה נוספת של שיגור בלוני תבערה אל עבר ישובי עוטף עזה, מטוסי חיל האוויר תקפו יעדים ברצועה. 36 שריפות פרצו אמש בשטחי המועצות האזוריות שער הנגב ואשכול, רובם בשטחים פתוחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/20 07:13 ה באלול התשפ

גם הלילה: צה"ל תקף מנהרות של חמאס בעזה
תקיפות צה"ל ברצועת עזה, ארכיון, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

שיגור הבלונים נמשך, וגם תקיפות צה"ל ברצועה. לפנות בוקר (ג') תקפו מטוסי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל עמדות צבאיות ותשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר "לפני זמן קצר, תקפו מטוסי קרב, טנקים וכלי טיס של צה"ל עמדות צבאיות ותשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום. צה"ל מקיים הערכת מצב שוטפת ופועל בתקיפות ונחישות כנגד כל ניסיון לפעילות טרור כנגד אזרחי מדינת ישראל והפרת ריבונותה".

סוכנות הידיעות שהאב, דיווחה במהלך הלילה כי בפיצוץ שארע בירמוך, מזרחית לשכונת שג'אעיה בעזה, נהרג אדם וכמה אחרים נפצעו. בתחילה נטען כי מדובר בעוד תקיפה של חיל האוויר הישראלי, אך לאחר מכן התבהרה התמונה, וככל הנראה מדובר בתאונת עבודה בסמוך למתקן של ארגון הטרור חמאס.

בנוסף, אמש הכריז חמאס, במסיבת עיתונאים, על סגר של 48 שעות ברצועת עזה בעקבות אבחון ארבעה חולי קורונה ראשונים מחוץ למרכזי הבידוד ברצועה.  מדובר בארבעה בני משפחה אחת המתגוררים משכונת אל-מעאזי ברצועה.

אמש פרצו בשטחי עוטף עזה 36 שרפות שונות כתוצאה משיגור בלוני התבערה משטח הרצועה לישראל.  רוב השריפות פרצו בשדות קוצים באזור המועצות האזוריות שער הנגב ואשכול, ולא הסבו נזק משמעותי. השריפות כולן כיבוי בשיתוף פעולה של רשות הכיבוי וההצלה, צוותי קק"ל, רשות הטבע והגנים, צה"ל, רבש"צים, צוותי כיבוי של חיל האוויר ומתנדבים.

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר אתמול בסוללת כיפת ברזל בדרום הארץ ביחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית, תא"ל רן כוכב.  בסיום הביקור שיבח גנץ את לוחמי ההגנה האווירית שערוכים במוקדי כיפות ברזל: "אני נמצא כאן באחד מאתרי ההגנה האווירית שפרוסים בדרום, כולם כאן עושים עבודה מצילת חיים בהגנה על יישובי הדרום. אנחנו לא מוכנים לקבל לא רקטה, לא בלון, ושום הפרה ביטחונית. ככל שזה יימשך – אנחנו נמשיך לפעול ונמשיך להגיב בעוצמה". גנץ המשיך והזהיר את ראשי החמאס "כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן