גנץ ביקר בסוללת כיפת ברזל: "ראשי חמאס צריכים לדעת, כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים"

במהלך סיור של שר הביטחון בסוללת כיפת ברזל הוא שיבח את החיילים שעוברים תקופה אינטנסיבית בשל ההסלמה בדרום: "כולם כאן עושים עבודה מצילת חיים". והזהיר את חמאס כי "נמשיך להגיב בעוצמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/20 19:46 ד באלול התשפ

גנץ ביקר בסוללת כיפת ברזל: "ראשי חמאס צריכים לדעת, כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים"
שר הביטחון גנץ בסיור בסוללת כיפת ברזל, צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ב') בסוללת כיפת ברזל בדרום הארץ ביחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית, תא"ל רן כוכב. במהלך הביקור שוחח הרמטכ"ל לשעבר עם הלוחמים והלוחמות וקיבל סקירה על פעילות המערך.

בסיום הביקור שיבח גנץ את לוחמי ההגנה האווירית שערוכים במוקדי כיפות ברזל: "אני נמצא כאן באחד מאתרי ההגנה האווירית שפרוסים בדרום, כולם כאן עושים עבודה מצילת חיים בהגנה על יישובי הדרום. אנחנו לא מוכנים לקבל לא רקטה, לא בלון, ושום הפרה ביטחונית. ככל שזה יימשך – אנחנו נמשיך לפעול ונמשיך להגיב בעוצמה". גנץ המשיך והזהיר את ראשי החמאס "כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים".

שר הביטחון שיבח את חיילי כיפת ברזל

שר הביטחון שיבח את חיילי כיפת ברזלצילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בהמשך סייר שר הביטחון בשכונת שמשון בעיר אשקלון ביחד עם השר לנושאים אזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, ראש העיר תומר גלאם וממלא מקום ראש העיר איתי סהר. בסיור עמדו על פערי המיגון ועל היוזמה להתחדשות עירונית שמובילים השר ביטון ביחד עם סהר וגלאם בכדי לתת מענה לתושבי השכונות הישנות באשקלון.