הסלב המגזרי זועם: מדירים אותי מההכתרה של הבת שלי בטענה שזה "לא צנוע"

באולפנות ובישיבות חוגגים בימים אלה עם הכתרות מושקעות, אבל אבות רבים נותרים מחוץ לאירוע החגיגי בטענה לבעיית צניעות, הסלב המגזרי אסי צובל כתב בכעס: "ההרגשה היא שגברים הפכו לסוטי מין אלא אם יוכח אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/22 09:55 י באדר ב'

הסלב המגזרי זועם: מדירים אותי מההכתרה של הבת שלי בטענה שזה "לא צנוע"
תמונת אילוסטרציה של הכתרה, צילום: פלאש 90

בזמן שבאולפנות ובישיבות מקיימים בימים אלה הכתרות מושקעות והצגות ברמה הגבוהה ביותר, פעמים רבות ההורים נותרים בחוץ. ברוב האולפנות אבות לא מורשים להיכנס להצגה בשל בעיות צניעות. הסלב המגזרי אסי צובל פרסם פוסט זועם על התופעה.

"מדירים אותי מההכתרה של הבת שלי, טרלול קיצוני"

בפוסט שכתב בפייסבוק כתב צובל שהוא אמנם הצליח להיכנס להכתרה של ביתו אבל העביר ביקורת על התופעה, "אני עדיין לא מבין ועדיין מתקומם- מזה שעדיין לגיטימי להדיר אותי ומאות אבות נוספים מההכתרה של הבנות שלנו בטענה שזה 'לא צנוע'. בפעם השנייה שאני חווה את הטרלול הקיצוני הזה. הבת שלי משחקת בתפקיד ראשי בהצגה המסכמת את הפרק החשוב והמשמעותי הזה בחיים שלה. ומישהו אשכרה חושש שכשאני אצפה בהצגה- בנערות הללו משחקות לבושות במכנסיים (בתפקדי הגברים) או רוקדות, אני אתנתק כל כך מהקונטקסט וזה יהיה 'לא צנוע'", כתב צובל.

"גברים הפכו לסוטי מין אלא אם יוכח אחרת"

השחקן האהוב הוסיף: "מה זה אומר עלי? מה זה אומר עלינו כחברה? מה זה אומר לבת שלי על גבריות ומיניות? תכלס, ההרגשה היא שלא משנה מאיזה כיוון של השיח מהצד הדוסי או החילוני גברים הפכו לסוטי מין אלא אם יוכח אחרת".

במענה לביקורת מקהל הקוראים הוסיף צובל, "נוצר פה רושם מוטעה שאני קורא פה חלילה לפרוץ את גדרי ההלכה. ממש לא! אני גם לא חושב שבשביל הנוכחות שלי שווה להביך את הבנות. אז לא. ממש לא".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן