לאחר הסכסוך המתוקשר: אסי צובל ומכון מאיר חוזרים לשתף פעולה

כוכב הילדים המוכר בזכות התכנים הרבים שיצר למכון מאיר בישר לקהל עוקביו בפייסבוק כי הוא חוזר לשיתוף פעולה עם הערוץ לילדים, "הדברים עלו על מסלול של יצירה והתחדשות". הנהלת המכון: "בוצעו תהליכי ייעול בהפקות התוכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/21 13:36 יד בכסלו התשפב

לאחר הסכסוך המתוקשר: אסי צובל ומכון מאיר חוזרים לשתף פעולה
אסי צובל , צילום: יחצ

אסי צובל, היוצר והשחקן המוכר, הודיע לפני מספר חודשים כי הוא ומכון מאיר כבר לא. "אני יודע שזה יפתיע", הוא כתב, "מכון מאיר החליט לפני קרוב לחצי שנה להיפרד מכל צוות הערוץ ובתוכם אני. החל מהחודש אינני עובד בערוץ מאיר לילדים". אולם אתמול, (ד'), הודיע השחקן בחשבון הפייסבוק שלו כי חוזר לשתף פעולה עם הערוץ. "בשורה אחת- אני חוזר לשחק ולהופיע ב"ערוץ מאיר לילדים". 

"בחודשים האחרונים שקדתי יחד עם מנכ"ל המכון-חן גוטרמן על מתווה שיאפשר לנו לשתף פעולה. החודשים הללו לא היו לא פשוטים ומרתקים עבורי. הזדמנויות חדשות ופרויקטים מדהימים התחילו-ואנחנו ממשיכים לפעול בכל מקום. עם זאת היה ברור שאת הפרק של ערוץ מאיר צריך לאסוף בצורה אחרת. אחרי הכל ערוץ מאיר לילדים היה לי לבית במשך 15 שנה". 

בהמשך צובל אף מתאר את האהדה והתמיכה שקיבל מהציבור, ועל הקושי. "האם להיצמד לצדק כפי שאני רואה אותו, או להבין שיש משהו גדול. עמוק יותר-והוא השלום". בסוף דבריו הודה השחקן למנכ"ל המכון, לשותפו ולמשפחתו וציין את הערכתו למכון על המאמצים שהושקעו כדי "להגיע לנקודה הזו". 

ממכון מאיר נמסר בתגובה כי "​​​​​בשנה האחרונה בוצעו תהליכי ייעול בהפקות התוכן של ערוץ מאיר לילדים. בסיעתא דשמיא גדולה תהליכים אלה הצליחו, וכתוצאה מכך תכני הערוץ התעצמו מבחינה איכותית וכמותית". 

עוד נמסר מהמכון כי, "במסגרת כך אנו שמחים לעדכן שלאחרונה הגיעה הנהלת המכון לסיכום על חזרתו של אסי צובל לצוות השחקנים והכותבים שלנו, והוא ישוב לשתף פעולה עם כוכבי הערוץ האהובים. אנו מתכננים עבורכם שלל תוכניות מעולות והפתעות משמחות, ונרגשים לספר שבחג החנוכה הבא עלינו לטובה נחגוג יחד ביום הפנינג ענק שיכלול הופעות של מגוון כוכבי הערוץ. ברוך השב, אסי".