"לא חשבתי שזה הולך להצליח בכלל": צפו בציוץ של נדב נוה שזכה בתואר היוקרתי

הקומיקאי הסרוג פרסם בתחילת השנה סרטון שהפך ויראלי, בו הוא מחקה את תנועות הידיים של ביבי, אז ראש הממשלה. הציוץ אותו פרסם נוה קיבל יותר מ-31 אלף לייקים וזכה בתואר הציוץ הפופולארי לשנת 2021 בטוויטר ישראל

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 09/01/22 21:45 ז בשבט התשפב

"לא חשבתי שזה הולך להצליח בכלל": צפו בציוץ של נדב נוה שזכה בתואר היוקרתי
נווה בסרטון, צילום: צילום מסך

שנת 2021 הסתיימה, וברשתות החברתיות מסכמים. ליאור מנדלבוים מבצע בדיקות ומפרסם דו"חות אודות טוויטר ישראל במסגרת Tweetboard. מהנתונים שלו עולה כי הציוץ הכי פופולארי בטוויטר השנה שייך לקומיקאי המגזרי נדב נוה.

כשהקומיקאי הסרוג מחבורת אנדרדוס פרסם את הסרטון שלו, הוא כנראה לא חשב שהציוץ שלו יזכה בתואר הציוץ הפופולארי לשנת 2021. נוה גרף את ראשות הרשימה עם 31 אלף לייקים לסרטון שלו מבצע חיקוי לנאום של נתניהו אודות הקורונה. בסרטון נוה מבצע חיקויים לתנועות הידיים של נתניהו וממחיז אותם באמצעות בובות ותנועות נפוצות.

נוה מסר לחדשות כיפה כי התואר "משמח ומפתיע מאוד". הוא שיתף: "כשהעלתי את הסרטון לא חשבתי שזה הולך להצליח בכלל".  בהמשך השנה יצר נוה סרטון נוסף באותו הפורמט כשהוא מחקה את יאיר לפיד.

מנדלבוים כתב בציוץ: "דוח שנתי 2021 - הציוצים הכי פופולארים  מקום 1: ציוץ של הקומיקאי נדב נוה עם סרטון שהצליח לשבור שיא בטוויטר ישראל. בסרטון ביצע נווה חיקוי של בנימין נתניהו, בנאומו על מגבלות הקורונה והחיסונים. הסרטון ״שבר את הרשת״ וגרף מעל 31 אלף לייקים בטוויטר והוא הציוץ המוביל שלכם לשנה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן