הקורונה חוזרת | מאות ממשתתפי סמינריון בני עקיבא נשלחו לבידוד

הקורונה מתפשטת ברחבי הארץ והגיעה עד לסמינריונים של בני עקיבא. מאות נערים ונערות שהשתתפו בסמינריון נחשון שהתקיים בשבוע שעבר נשלחו לבידוד בעקבות חולת קורונה שהשתתפה בסמינריון. משרד הבריאות עדכן את התנועה רק אחרי 18 שעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 17:20 כא בתמוז התשפא

הקורונה חוזרת | מאות ממשתתפי סמינריון בני עקיבא נשלחו לבידוד
חניכי בני עקיבא, צילום: בני עקיבא

כחלק מאירועי הקיץ הרבים של תנועת הנוער בני עקיבא, בשבוע שעבר התקיים סמינריון "נחשון", לסמינריון הגיעו מאות חניכים בוגרי כיתות י', אבל הערכים מהסמינריון התחלפו בבידוד. אחת החניכות שהגיע לסמינריון שהתקיים באפרת התגלתה לאחר סיום המחנה כחולה מאומתת. מאות המשתתפים קיבלו היום (ה') הודעה שעליהם להיכנס לבידוד.

החניכה, תושבת אחד הישובים ממחוז מרכז של בני עקיבא ביצעה בדיקת קורונה כהכנה לפעילות קיץ ביישוב, הבדיקה התגלתה כחיובית לנגיף והמשפחה הודיעה למשרד הבריאות על המחנה. במשרד הבריאות גררו רגלים ורק לאחר 18 שעות יצרו קשר עם הנהלת התנועה ששלחה מייל לחניכים ובו ביקשה מכולם להיכנס לבידוד. 

בהודעה שנשלחה להורים נכתב: "לפני זמן קצר נתבקשנו ע"י משרד הבריאות לעדכן אתכם בפרטים הבאים: בסמינריון לצוותי נחשון וארגון של מחוז מרכז, שהתקיים בשבוע שעבר בימים שלישי- חמישי (י"ב- י"ד תמוז, 22-24/07) בישיבת נווה שמואל אפרת, נכחה חניכה שנמצאה חיובית לקורונה. על פי ההנחיות ממשרד הבריאות, החניכים שהיו בסמינריון הנ"ל ולא היו מחוסנים לקורונה צריכים להיכנס לבידוד של 14 יום, מיום סיום הסמינריון (י"ד תמוז, 24.6) ולהצהיר על כך למשרד הבריאות". 

בעקבות התפרצותו של הווריאנט ההודי במדינה, משרד הבריאות המליץ גם למחוסנים שלקחו חלק במחנה ללכת ולהיבדק. מבני עקיבא לא נמסרה תגובה.

מגפת הקורונה ממשיכה לצבור תאוצה בארץ, ביממה האחרונה אומתו 307 חולים חדשים, מספר החולים הקשים עלה ל-29. כמו כן, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב אמר היום כי הוא מעריך כי נראה תמותה נוספת מקורונה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן