4 בוגרים בקורס טייס | השיא של מוסדות עלי

קורס הטיס ה-182 הסתיים היום בטקס חגיגי ומרגש. מאחורי הפנים המטושטשות נמצאים לא פחות מארבע בוגרים של מוסדות בני דוד בעלי. "שאבנו כוח מהערכים שקיבלנו בישיבה" השרה שקד בירכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/21 20:30 יד בתמוז התשפא

4 בוגרים בקורס טייס | השיא של מוסדות עלי
בוגרי קורס טיס, צילום: דובר צה"ל

בין 39 הבוגרים המאושרים של קורס הטיס שהסתיים היום בטקס מרגש ובנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט, מסתת נתון מדהים שמספק לא מעט גאווה לראשי המוסדות בעלי. לא פחות מארבעה בוגרים של הקורס למדו לפני הגיוס לקורס המפרך במוסדות בני דוד שבעלי.

בראיון מיוחד לynet סיפרו הבוגרים על הקורס והקשר למוסדות עלי. אחד הבוגרים סיפר כי: "היה לי ברור שאני רוצה ללכת לשירות משמעותי בצבא. ומבחינתי השנתיים בעלי היו משמעותיות בדרך שלי לפה מי שהשפיע עליו בדרך יותר מכל הוא הרב אלי סדן, מי שיסד את מוסדות "בני דוד". 

שניים מהבוגרים אף נישאו במהלך הקורס, על ההתמודדות עם הנישואים במהלך הקורס המאתגר סיפר בוגר קורס הטייס כי: "עבורי ועבור י', שנינו נשואים, הקורונה הייתה תקופה מאתגרת מאוד כי אי אפשר היה לצאת הביתה. חשבנו בינינו איך אנחנו מרימים את עצמנו, ואז החלטנו ארבעתנו להפוך את השבתות ליותר כיפיות, כמו בעלי ובבית".

שרת הפנים איילת שקד ברכה את בוגרי הקורס הדתיים. שקד כתבה בטוויטר כי: "ציונות 2021. הישג מדהים למכינת עלי שמחנכת את בוגריה להובלה ומעורבות בצבא, באזרחות ובכלל. בוגרת הקורס מהציונות הדתית, יחד עם בוגרי המכינה, מהווים השראה ומקור גאווה לציונות הדתית כולה. כל הכבוד!".