אלעזר שטרן ישתבץ בחמישייה הראשונה של ”התנועה“

ראש אכ“א לשעבר ישתלב במפלגה החדשה של ציפי לבני, יחד עם ד“ר יועז הנדל, לשעבר ראש מערך ההסברה של נתניהו. בחודשים האחרונים בחן שטרן ריצה משותפת עם הרב אמסלם וניהל מגעים גם עם יאיר לפיד

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/12/12 12:26 יח בכסלו התשעג

אלעזר שטרן ישתבץ בחמישייה הראשונה של ”התנועה“
דובר צהל, צילום: דובר צהל

ראש אכ“א לשעבר, אלעזר שטרן, ירוץ בבחירות הקרובות לכנסת ה-19 כחלק מרשימת ”התנועה“ בראשות ציפי לבני, יו“ר ”קדימה“ לשעבר שיצאה לדרך עצמאית בשבוע שעבר. שטרן יחבור אל ד“ר יועז הנדל, לשעבר ראש מערך ההסברה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והשניים צפויים להשתבץ בחמישייה הראשונה של רשימת המפלגה לכנסת.

באחרונה ניהל שטרן מגעים עם ח“כ הרב חיים אמסלם בדבר ריצה כמספר 2 ברשימת ”עם שלם“, מפלגתו של אמסלם שכבר עברה ברוב הסקרים את אחוז החסימה. לפני כחודש נפגש שטרן עם הרב אמסלם ואמר כי ביניהם יש ”נושאים משותפים רבים“.

שטרן, ראש אכ"א לשעבר, מכהן כיום בהתנדבות כיו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה בישראל, לצד המשך פעילותו התקשורתית כמי שמתבטא בריש גלי בנושאים הקשורים לציונות הדתית ולקשר ההדוק שלה לצה"ל. שטרן, דמות צבאית משמעותית, נישא על גבי הציונות הדתית המתונה, בחן בחודשים האחרונים אפשרות להצטרפות למספר מסגרות פוליטיות, בהן גם "הבית היהודי", "קדימה" ו"יש עתיד".