אחרי הכשרות: האתגר הבא של "השגחה פרטית"

בארגון שהוביל לפתיחת שוק הכשרות בישראל לתחרות, מבקשים לסמן את היעד הבא בשירותי הדת שבו הם מתכוונים לפעול. מייסד הארגון, הרב אהרון ליבוביץ: "תחרות מעודדת את כל הצדדים להשתפר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/18 15:39 ז בסיון התשעח

אחרי הכשרות: האתגר הבא של "השגחה פרטית"
משגיחת כשרות בפעולה, צילום: השגחה פרטית

אחרי שהוביל לפתיחת שוק הכשרות בישראל לתחרות, ואחרי שהשלים את מערך הכשרות לידי "צהר פיקוח מזון", ארגון "השגחה פרטית" מחפש את היעד הבא לפעול בו בתחום שירותי הדת.

בפרסומים ברשתות החברתיות נכתב כי הארגון "נערך לקראת היעד הבא, וקורא לציבור לשתף ולהשפיע: מה הכי כואב בתחום שירותי הדת במדינה?" 

מייסד "השגחה פרטית", הרב אהרון ליבוביץ, אמר כי "מאבק הכשרות נולד מהשטח, וצמח מלמטה למעלה עד שניצחנו, עד שהציבור ניצח. מאז ההכרזה על העברת השרביט לידי ׳צהר פיקוח מזון׳, הפניות שאנחנו מקבלים מתחלקות לשניים - חלק מהפונים שואלים מה היעד הבא, וחלק מציעים יעדים ספציפיים.

"ההצלחה בכשרות היא סימן לבאות, ויש עוד הרבה לתקן בתחום שירותי הדת בישראל. זה רק טבעי שגם השלב הבא בפעילות הארגון יבטא את רצון הציבור ואת הצמא הגדול לקבלת שירותי דת פרטיים, איכותיים והלכתיים", הוסיף. 

עוד אמר הרב ליבוביץ כי "אם יש משהו שהוכח מההצלחה במאבק הקודם – זה שתחרות מעודדת את כל הצדדים להשתפר, להתייעל, ולהפוך ליותר שירותיים ומקצועיים. אני גאה על ההצלחה הגדולה בכשרות, ומתרגש לקראת הצעדים הבאים שלנו. היום כבר ברור שלציבור, לדת, וגם לרבנות עצמה – יש רק מה להרוויח מתחרות וממתן אפשרות בחירה למקבלי השירות בישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן