גם אתם תהנו | 5 המלצות צפייה לילדים בנטפליקס

ענקית הסטרימינג מספקת תוכן איכותי זמין ומהנה גם לאזרחים הצעירים ביותר, ורגע לפני תום החופשה והחזרה לשגרה אספנו עבורכם המלצות צפייה לשכבה הצעירה

חדשות כיפה רביטל מאזוז 17/08/22 17:10 כ באב התשפב

גם אתם תהנו | 5 המלצות צפייה לילדים בנטפליקס
צילום: shutterstock

החופש הגדול מתקרב לקצו בצעדי ענק, ובעוד קצת יותר מעשרה ימים ישובו הילדים לשגרת לימודים, עד החגים כמובן. אחרי שכבר פדיתם את כל ימי החופשה בעבודה, ומיציתם את הים והבריכה, הגיע הזמן לפרגן לילדים פינוק מסוג אחר, כזה שרווח הרבה יותר אצל המבוגרים. ליקטנו עבורכם את הסרטים והסדרות הטובות ביותר לילדים בנטפליקס

1. המפלצת מהים | סרט

 הסרט הזה מבית היוצר של הקולנוען זוכה האוסקר כריס ויליאמס, לוקח אותנו למקום שבו המפה נגמרת וההרפתקה האמיתית מתחילה. בכיכובם של קארל אורבן, זאריס איינג'ל האטור. בעידן שבו האוקיינוסים שרצו מפלצות אימתניות, ציידי המפלצות היו גיבורים מהוללים – והאהוב מכולם היה ג'ייקוב הולנד הגדול. כשמייזי ברמבל הצעירה מתגנבת לספינתו האגדית והופכת לשותפתו לדרך בעל כורחו, השניים יוצאים למסע בלתי-נשכח במים לא מוכרים – ועושים היסטוריה. 

2. המכשפה הכי גרועה | סדרה

מה הייתם עושים אילו נקלעתם לבית ספר למכשפות? 
בסדרה שלנו, הגיבורה המגושמת נקלעת לבית ספר למכשפות ומגיעה למסקנה שאולי באמת זה המקום אליו היא שייכת. על חוויותיה המשעשעות יצרו בנטפליקס ארבע עונות של סדרה מרתקת. הסיפור מבוסס על ספריה האהובים של ג'יל מרפי. בכיכובם של בלה רמאזי, קלייר היגינס ולידייה פייג', ויש גם דיבוב לעברית. רגע לפני החזרה לבתי ספר אולי כדאי שילדיכם יכירו עוד סגנונות של "מוסדות חינוך", לכאורה, ולו רק בכדי שישמחו יותר בבתי הספר שלהם כיום.

3. קונג פו פנדה אביר הדרקון | סדרה

כמה רחוק הייתם הולכים כדי להשיג צדק?
הגיבור שלנו, פומ מוכיח שהוא מוכן ללכת עם זה ממש רחוק. אחרי ששני סמורים מסתוריים מצליחים לגזול ארבעה כלי נשק עוצמתיים, פו הלוחם האגדי יוצא יחד עם אבירה מובחרת מאנגליה למסע עולמי כדי להציל כלי נשק קסומים אלו, לטהר את שמו – ובעצם להציל את העולם! במסע ברחבי העולם כדי להשיב את כבודו האבוד ולהשיג צדק. יחד, שני הלוחמים השונים בתכלית יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת כדי למצוא את כלי הנשק הרצויים ולהציל את העולם מפני חורבן. 

4. הדור הבא | סרט

הייתם מוכנים להיות חברי אמת של רובוט? חיבור מהסוג הזה יכול לאתחל לכם את החיים. הדור הבא הוא סרט אנימציה המביא את סיפורה של חברות אמיצה בין מיי, נערה תוססת, לרובוט סודי ביותר. הקשר המפתיע מתאר הרפתקה רווית אקשן במטרה לסכל את מזימתו של נבל זדוני. בסרט אף ניתנת הצצה לעתיד דמיוני, ובו רובוטים ייראו יותר ויותר בחיינו. הסרט מעלה סוגיות מעניינות לגבי מידת השליטה של האדם ברובוט והאם ניתן לפתח רגשות לדמות לא אנושית?

5. הדרקון הראשון שלי | סרט

האם אתם הייתם מסוגלים להתיידד עם דרקון?
הדרקון הראשון שלי מספר על נער ביישן שמנסה להילחם בביישנותו ולשנות את הרושם על אביו. לשם כך הוא מפתח יכולות של לוחם ויקינגי כדי שגם משפחתו וכל הכפר יתרשמו מיכולותיו. הוא לוקח את העניין קצת רחוק מדי ובמקום לחסל דרקון הוא דווקא מעדיף להתיידד איתו, וכאן מתחילה העלילה המרתקת. הסיפור עשוי להעלות שאלות על התמודדות עם הפחד במקום להילחם בו.