המלצות מעליאקספקס | כך תזמינו ציוד לבית הספר בעשרות שקלים בלבד

רגע לפני החזרה לשגרת הלימודים זה הזמן להיערך עם ציוד מתאים לבית הספר. במקום לעמוד בתורים ארוכים ולשלם סכומים לא מבוטלים, ערכנו עבורכם המלצות קנייה מעליאקספרס, במחירים נמוכים במיוחד

חדשות כיפה רביטל מאזוז 15/08/22 17:50 יח באב התשפב

המלצות מעליאקספקס | כך תזמינו ציוד לבית הספר בעשרות שקלים בלבד
צילום: shutterstock

החופש הגדול בעיצומו אולם מוקדם מכפי שנדמה לכם שנת הלימודים תגיע. בעוד שבועיים בדיוק ישובו התלמידים הנרגשים אל מוסדות החינוך, זאת לאחר הכנה מדוקדקת של ילקוט בית הספר, אשר גם הפעם, תגלו מאוחר מדי שזקוק לעוד השלמות. גם כאן מדובר בהוצאה כספית לא קטנה, שמגיעה אחרי פרק זמן ארוך של חופשה ובילויים. שבועיים וקצת לפני החזרה לשגרה, זו ההזדמנות לשוטט קצת ברשת ולהזמין את כל  הפריטים הנחוצים ללמידה בבתי ספר, ובמחירים נוחים במיוחד. 

1. ילקוט 

הפריט הראשון והבסיסי הוא כמובן הילקוט. עליו להכיל כמות גדולה של ציוד, להיות נוח ורצוי שיהיה בעיצוב מגניב. לשם כך, נכנסנו לאתר וגילינו את התיק הזה: נוח, יפה וגם ויש בו מקום להכל. הילקוט מתאים יותר לתלמידים ביסודי ויעלה לכם רק 8.19 דולר, כאשר מצוין באתר שניתנת הנחה של 4 דולר לכל קניה מעל 5 דולר. כלומר, 4.19 דולר בלבד לאחר ההנחה. לא כולל את דמי המשלוח כמובן.

צילום: aliexpress

2. קלמר

חיפשנו אמצעי אחסון יעיל לכלי כתיבה, עם הרבה רוכסנים וכזה שגם נסגר לגודל מלבני כמו ספר. שימו לב לכיסים בצדדים, ולשכבות המרובות של הקלמר. גם הצבע יפה, ואם ממש תרצו להשקיע תוכלו לרקום עליו פרחים קטנטנים, אבל זה כבר ממש למתקדמים. המחיר: 2.94 דולר. 

צילום: aliexpress

3. עטים ועפרונות

אחד מרגעי האושר בבית הספר שמור לערכת עטים צבעוניים, שמשמשים להדגשת משפטים ועיטור השוליים של המחברת ברגעי שעמום. מארז של עשרה עטים צבעוניים עולה 0.01 דולר, תוכלו לנצל את ההזדמנות גם כדי ללמד את הצאצאים על הדגשת חלקים מהטקסט לצורך סיכום וחידוד החומר. מומלץ. ערכה של עשרה עפרונות עולה 3.90 דולר, והיא מתאימה לכל השנה או למספר ילדים במקביל. 

צילום: Aliexpress

צילום: Aliexpress

4. לוח מחיק

רוצים לתרגל עם הילדים את ההבדל בין קמץ לסגול? זקוקים לשטח גדול כדי לצייר את ההבדלים בין ריבוע למרובע? הלוח המחיק הזה בדיוק בשבילכם. בשעות הפנאי הוא יכול להיות יופי של פתרון לילדים המשתוקקים לצייר על כל דבר שהוא לא נייר. מחיר: 1.11 דולר. 

צילום: Aliexpress

5. ערכת גיאומטריה

ערכה ייחודית כוללת סרגל, מד זווית, מחוגה, מחק, עיפרון ומשולש. כן כן, גם בימינו יש צורך לחשב שטח של משולש ישר זווית, ולא רק כדי לחלק את הפיצה שווה בין שווה בין כולם. הסרגלים שימושיים מאוד בבית הספר היסודי, והערכה הכוללת תעלה לכם 4.76 דולרים. 

צילום: Aliexpress

אם לסכם את הקנייה, שימו לב שהגענו לסכום נמוך למדי, שספק אם היינו מוצאים ברשתות השיווק כאן בארץ. תיק גב, קלמר, 10 עפרונות, 10 עטים צבעוניים, ערכה ללימודי גיאומטריה ולוח מחיק. עם כל אלה הגענו לסכום של 20.91 דולר, ולאחר הנחה של ארבעה דולרים, כפי שמובטח באתר, נגיע ל-16.91 דולר בלבד, ואם לא תהיינה הפתעות גדולות במיוחד בכלכלה העולמית, תשלמו בערך, פחות או יותר, 55 שקלים. למחיר הנמוך מצטרפת גם העובדה שאין צורך להידחק בתור עם עוד המוני הורים בחנויות ענק מתישות, אבל כן תדרשו לשלם דמי משלוח ולקחת את החבילה מנקודת האיסוף.