מייבשי הביצות

קבוצה חדשה בפייסבוק מבקשת "לייבש" את ביצות הרווקים בירושלים ובגבעת שמואל ולשדך רווקים ורווקות מהביצות השונות. "אם כל אחד יקדיש 10 דקות ביום וכמה טלפונים, נקים כמה בתים בישראל", טוענים יוזמי הקבוצה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 29/11/12 14:48 טו בכסלו התשעג

מייבשי הביצות
יחצ, צילום: יחצ

”סרוגים“ אמנם כבר נעלמה מעל מסכינו, אך ביצות הרווקים בירושלים ובגבעת שמואל - תוססות ופורחות. הנרקיסים שם מחפשים זה את זו וזו את זה אך יותר מכל נראה שהם נהנים דווקא להכות שורשים. קבוצה חדשה בפייסבוק מבקשת לייבש להם את הביצה, האם תצליח?

הקבוצה החדשה שנפתחה בפייסבוק בשם "מייבשי הביצות", התחזקה בתוך יממה אל כ-400 חברים, במטרה לייבש את הביצה. "בכל יום אנחנו חושבים על כ"כ הרבה דברים: עבודה, משפחה, חברים, בילויים אבל מה עם שידוכים? בשביל זה הקמנו את הקבוצה הזאת", כותבים יוזמי הקבוצה, חברים בעצמם בביצה הירושלמית. יוזמי הקבוצה מתכוונים לאגד בה את כל חברי ביצות הרווקים בארץ ולשדך אותם האחד לשני ולהיפגש בחופה, כמובן.

"מה שאנחנו רוצים זה שבכל יום, כל אחד יקדיש 10 דקות לנסות לחשוב על זוג או זוגות ולנסות לקדם את זה לפגישה של ממש", קוראים יוזמי הקבוצה להרים את הכפפה. כיצד אפשר לדעת מי מתאים למי? נראה שלאנשי הביצות זה פחות משנה, שכן בעיניהם זה כבר הפך למותרות. "זה לא משנה מה הסטטוס שלך או הגיל שלך", כותבים יוזמי הקבוצה, "כולם יכולים להקדיש לכך 10 דקות ביום, זה מצריך רק לחשוב ולעשות כמה טלפונים. כמובן שהזוגות יכולים להיות צעירים, מבוגרים, פרק ב', חילונים, דתיים, זה לא משנה. המטרה היא לבנות עוד בתים בישראל“.

אל הקבוצה כבר צורפו מספר רווקים מבוקשים ומצליחים, כמו צביקה קליין (”מקור ראשון - מעריב“), רז קיל (יועצו של נפתלי בנט ו“מצב הרוח“), עינת ברזילי (”צו פיוס“), וגם שני שמות חמים ונשואים - הרב חיים נבון ושירת מלאך (מנכ“לית עמותת ישפה).

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il