מזל טוב! בן ראשון להארי ומייגן

ארמון המלוכה הבריטי הודיע כי הנסיך ואשתו חובקים בן זכר, שנולד בשעה 5:26 הבוקר. לאחר ההודעה יצא הנסיך הארי אל המצלמות ואמר: "אני נרגש ולא מאמין לכוח שיש בנשים. מודה לכולם על התמיכה. אנחנו עדיין חושבים על שמות". התינוק הוא השביעי בסדר הירושה לכתר הבריטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/19 18:00 א באייר התשעט

מזל טוב! בן ראשון להארי ומייגן
הארי ומייגן. הפכו להורים, צילום: shutterstock

It's a boy. כך הודיע אחר הצהריים (ב') חשבון האינסטגרם הרשמי של ארמון המלוכה הבריטי. שבישר לנתיני הממלכה ולמעריצים ברחבי העולם על הולדת בנם הבכור של הנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל. חודשי ההריון של מייגן היו עמוסי שמועות, ביניהם שהזוג, שעל פי השמועות מצוי בסכסוך עם יורש העצר העתידי, הנסיך ויליאם, אחיו של הארי, ובמיוחד עם רעייתו קייט, צפוי לעבור בקרוב לאפריקה ולייצג שם את הממלכה. בשבועות האחרונות נפוצו שמועות כי מייגן ילדה כבר, והיא נמנעת מלבשר על כך לעולם, שמועות שהופרחו עם ההודעה על הלידה.

כפי שמקובל בלידות של בית המלוכה, כרוז מלכות רשמי בישר על הלידה בכניסה לבית החולים. הנסיך הארי, האב הטרי, נשא דברים מחוץ לביתם החדש של הזוג, אליו עברו לאחרונה, וסיפר בהתרגשות על הלידה: "זה בן בריא ואני נרגש ולא מאמין לכוח שיש בנשים", אמר הנסיך. "אני מודה לכולם על התמיכה והברכות החמות. אנחנו עדיין חושבים על שמות ובעוד מספר ימים נחלוק איתכם את המידע. אני גאה באשתי וכמו כל אב, אני חושב שהילד שלי מושלם. תודה לכולם".