קייט ומייגן מציגות - סכסוך קלאסי בין גיסות

כידוע, הנסיך צ'ארלס הוא לא יותר מתפאורה עבור ההצגה האמיתית במשפחת המלוכה - בניו וכלותיו. הפעם התכנסו כולם לחגוג 50 שנים לנסיכותו, אלא שמבלי שרצו, חשפו על הדרך את המצב העגום בין הדוכסיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/19 14:01 כט באדר א'

קייט ומייגן מציגות - סכסוך קלאסי בין גיסות
צילום: shutterstock

מזל טוב לנסיך צ'ארלס, מזה 50 שנים שהוא נסיך, ועל אף כי אמו הולכת ומתקרבת לגיל 100, נראה שתואר הנסיכות יישאר עימו עוד לא מעט זמן. לשם כך, התאספו בני המשפחה ובכירים באנגליה על מנת לחגוג את היובל הנסיכותי. אלא שהאירוע האמיתי שהתרחש שם, לא עסק בו כמובן, אלא בשתי כלותיו.

מזה חודשים מספר נשמעת באנגליה וברחבי העולם הטענה כי השתיים - מייגן וקייט, אינן בקשר, וכי חתול שחור עבר ביניהן. לאחר שהציגו בחג המולד עמידה משותפת וחיוכים שפוזרו לכל עבר בעקבות הוראת המלכה, נראה שלקראת האירוע הזה הן לא קיבלו הוראות מיוחדות, ועל כן, לא התכוננו כראוי, כך שטיב הקשר ביניהן היה גלוי לעיני כל.

שני זוגות הדוכסים נכנסו לחדר לאחר כניסת המלכה אליזבת והנסיך צ'ארלס, אך בניגוד לתמונה המחוייכת והקרובה שהצליחו לייצר בחג המולד, הפעם, הריחוק היה ניכר. לא זאת בלבד, אלא שגם ארשת הפנים של האחים הייתה רצינית מתמיד, מה שמעיד כי גם ביניהם היחסים כרגע לא תקינים. בעוד קייט וויליאם ליוו את המלכה בסבלנות, הארי ומייגן, פרשו די מהר הצידה. ומה שהבליט יותר מכל את ההבעות המוזרות וקפואות של הזוגות במשך כל הערב, זו העובדה כי בניגוד אליהם, המלכה היתה מאוד קורנת ומחוייכת. 

 

וכך זה נראה לאחר התערבות המלכה בחג המולד