מגיש ערוץ 14 מאיים: "כל גוף תקשורת שכתב יקבל תביעה"

העיתונאי אראל סג"ל הגיב למי שטען כנגדו כי הוא מעודד סרבנות בשידור ערוץ 14 והסביר את הדברים בתוכנית הרדיו שלו: "אמרתי, 'אני יכול', לא 'אני קורא'. אני מעודד את הבן שלי לחתום קבע". סג"ל איים בתביעה על מי שציטטו את דבריו | צפו בקטע המדובר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/24 11:52 א בניסן התשפד

מגיש ערוץ 14 מאיים: "כל גוף תקשורת שכתב יקבל תביעה"
אראל סג"ל, מאיים בתביעות, צילום: צילום מסך ערוץ 14

מגיש ערוץ 14 אראל סג"ל מאיים כי כל גוף תקשורת שכתב עליו כי הוא תומך בסרבנות יקבל ממנו תביעת דיבה, זאת בטענה כי מדובר בהוצאת דבריו מהקשרם. בשידור תוכניתו הבוקר (ג') ברדיו 103fm אמר סגל: "כל גוף תקשורת שכתב יקבל תביעה".

סגל הסביר מה בדיוק אמר בשידור: "עו"ד דבורי אמר שהממשלה צריכה לפטר את הרמטכ"ל, אמרתי לו שאי אפשר ולראייה מה קרה כשפיטרו את גלנט". עוד הוסיף: "אמרתי, 'אני יכול', לא 'אני קורא'. אני מעודד את הבן שלי לחתום קבע. תמיד דיברתי נגד סרבנות, והפכו את זה נגדי" סיכם סגל. נזכיר כי בנו של סגל הוא קצין בגולני ובהזדמנויות רבות דיבר סג"ל נגד סרבנות.

אראל סג"ל, מאיים בתביעה

אראל סג"ל, מאיים בתביעה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"יש לכם בדיוק שעה להוריד את הפרסום, ומי שלא ייעשה כן ייתבע"

גם עורך דינו של סגל שכאמור גם היה נוכח בשידור התוכנית בערוץ 14 הגיב לדברים והודיע כי מי שיטען כלפי סגל שהוא תומך בסרבנות יזכה לתביעת דיבה: "שמעתי שעיוותו פה בזדון דברים שאמר ידידי ומרשי לפרקים אראל סגל בתוכניתו. אז בשמו ולבקשתו - אני מבהיר לכל מי שריטווט את ההשמצה ולכל מי שעוד הוסיף דיבה נבזית משלו על העיוות, שיש לכם בדיוק שעה להוריד את הפרסום, ומי שלא ייעשה כן ייתבע. התראה נוספת לא תישלח".