מאיה ורטהיימר מתגעגעת: "לריח שלו, למגע שלו, לקול שלו"

שנתיים אחרי שהלך לעולמו, אושיית הרשת כותבת על אביה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "זה כאב שאי אפשר לתפוס. אני מדברת איתו כל יום, כל לילה, כל נסיעה באוטו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/24 09:59 כב באדר ב'

מאיה ורטהיימר מתגעגעת: "לריח שלו, למגע שלו, לקול שלו"
מאיה ורטהיימר סופדת לאביה, ארכיון , צילום: Flash90

בעוד מספר ימים תתקיים האזכרה של איתן ורטהיימר ז"ל, איש עסקים מצליח ואביה של אושיית הרשת מאיה ורטהיימר. חלפו שנתיים מאז פטירתו ממחלה קשה, ובתו עדיין מתקשה לעכל. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה מספר תמונות וסרטונים משותפים, ופרקה את שעל ליבה: "אני מתגעגעת בכל הגוף שלי", כתבה, "לריח שלו, למגע שלו, לקול שלו, לפיהוקים או לאפצ'י שהיה נמשך".

מאיה ורטהיימר מתגעגעת לאביה: "זה כאב שאי אפשר לתפוס"

ורטהיימר המשיכה וכתבה: "מתגעגעת לאופן שבו הוא מנענע את הטוסיק לפני שהוא אוכל חלה חמימה שיצאה מהטוסטר ושהוא מורח עליה גושי חמאה, וכל פעם מחדש אני אומרת לו 'אבא, תפסיק לאכול חמאה עם קצת חלה, זה אמור להיות הפוך'. אני שונאת את זה שהוא לא כאן", הודתה, "זה כאב שאי אפשר לתפוס. אני מדברת איתו כל יום, כל לילה, כל נסיעה באוטו. ‏כל רגע שיש מספיק שקט, אני שומעת אותך".

בהמשך ביקשה ורטהיימר להזכיר לעוקבים סרטון שפרסמה לפני שנה, בו סיפרה על הסימנים שהיא מקבלת מאביה לאחר מותו. הסרטון המצמרר הוא שגרם לה לקעקע ציור של פרפר, וכעת ביקשה לשלוח את המסר לכל אלו שאיבדו אדם קרוב ואולי מפספסים את המסרים שהוא שולח אליהם מדי יום.