אליהו יוסיאן מתפוצץ: "אולי עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12?"

אחרי שהפנה שאלה לאחמד טיבי, הפרשן הפוליטי הסרוג עקץ את יוסיאן וכתב: "אם היינו רוצים פונדמנטליזם איראני אלים, היינו הולכים למקור" | חוקר החברה האיראנית לא נשאר חייב: "אבסורד, הזרם הזה פוסל כל יהודי ויהודי שלא חושב כמוהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 18:36 ז באדר ב'

אליהו יוסיאן מתפוצץ: "אולי עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12?"
עמית סגל נגד אליהו יוסיאן, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

אליהו יוסיאן, חוקר החברה האיראנית ומי שהרבה להופיע בתקשורת בתחילת המלחמה, כתב מוקדם יותר היום (א') פוסט בטוויטר המיועד לאחמד טיבי בו כתב: "תמיד הערכתי אותך על היושר, ועל נאמנותך לעמך, אך האם האם יש לך פתרון לבני תועבה בתוך עמי? שלום עכשיו, שוברים שתיקה, מר"צ, וכדומה שברוב המובהק הם חילוניים- ליברליים? האם תוכל לתת לי עצה טובה, כשאלוהים יתן לי כוח, איך לטפל בהם?".

"הרי אני מכיר את האסלאם היטב" כתב יוסיאן, "על פי הקוראן הקדוש הם (חילוניים-ליברליים) שורש הבעיה, הם משחיתי הארץ. התוכל לתת לי עצה, כשאלוהים יתן לי כוח, איך לעקור אותם?".

עמית סגל הגיב: "אם היינו רוצים פונדמנטליזם איראני אלים, היינו הולכים למקור"

הפרשן הפוליטי עמית סגל כתב על דבריו של יוסיאן כי הם קיצוניים וטען כי "אם היינו רוצים פונדמנטליזם איראני אלים, היינו הולכים למקור". בתגובה לפוסט של סגל, יוסיאן ענה: "זה הרגע שלעמית סגל אין חוש הומור ופספס את הפוסט הציני שלי. לכן, לצערי אני נאלץ להגיב לו ברצינות. מה דעתכם? עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12?".

"אולי עמית סגל מכר את נשמתו"

לדבריו של אליהו יוסיאן, "הזרם הרעיוני שאני מתנגד אליו בתוקף (חילוני-ליברלי) פוסל את עם ישראל. הרי מגדירים את זרם הכיפה הסרוגה נאצי, משיחיסט, גזען. יאיר גולן הגדיר את עמית בפומבי שונא ערבים, וזה אותו זרם שמגדיר את זרם הכיפה השחורה פרימיטיבי וראינו בהפגנות האחרונות תופעות אנטישמיות מכוערות נגד החרדים. הזרם הזה פוסל כל יהודי ויהודי שלא חושב כמוהו".

"האבסורד הוא שעמית סגל בכבודו ובעצמו ראיין את חבר הכנסת אחמד טיבי, אותו איש שתומך בשהידים. אולי עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12 בגלל תלושי המשכורת שמקבל מהם?! מה דעתכם?", כתב.