"רקורד מרשים": התפקיד החדש של הרב יוסף צבי רימון

הרב האזורי של גוש עציון וראש ישיבת המרכז האקדמי לב, הרב יוסף צבי רימון, מונה לנשיאה החדש של תנועת המזרחי העולמית: "מאמין עמוקות בהנהגת המזרחי, כמו גם באידיאל השליחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 16:32 ב באדר ב'

"רקורד מרשים": התפקיד החדש של הרב יוסף צבי רימון
הרב רימון, צילום: יהושוע הלוי

תנועת המזרחי העולמית מינתה היום (ג') לנשיאה החדש את הרב יוסף צבי רימון, פוסק הלכה מומחה המוכר ברחבי העולם, סופר, מחנך ומרצה. הרב רימון מחליף את קורט רוטשילד ז''ל, שכיהן כנשיא המזרחי עד לפטירתו ב-2022. בהצהרה משותפת, הרב דורון פרץ והרב דני מירוויס מהמזרחי העולמי שיבחו את הרב רימון כ"מנהיג ושגריר יוצא דופן של ערכי המזרחי של עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

"אנשים בעלי חזון מדהים"

הרב מירוויס, המשמש מנכ"ל בפועל מאז שבנו של הרב פרץ, דניאל, נפל בשבי בשמחת תורה, הוסיף: "עם הרב דורון פרץ כיו"ר פעיל שלנו והרב יוסף צבי רימון כנשיא שלנו, אנו מתברכים בכך שבראש התנועה עומדים שני אנשים בעלי חזון מדהים, תשוקה לאחדות יהודית, ורקורד מרשים של צמיחה ופיתוח יוזמות מרכזיות עבור העולם היהודי".

הרב רימון לצד הרב פרץ והרב מירוויס

הרב רימון לצד הרב פרץ והרב מירוויס | צילום: דוברות המזרחי העולמית/יעקב סגל

לצד מינויו של הרב רימון, נכנסת תנועת המזרחי גם לשותפות אסטרטגית עם עמותת סולמות, מיסודו ובראשותו של הרב רימון, המפתח טכנולוגיות חינוכיות חדישות, תוכנות ללימוד יהדות באופן חוויתי, ותכניות לימודים חדשניות ללימודי יהדות, הנלמדות בבתי ספר ברחבי העולם. תנועת המזרחי העולמית מספקת חינוך ומנהיגות ציונית דתית ליהודים ברחבי העולם באמצעות חמש תכניותיה להכשרה למנהיגות, סניפים ברחבי העולם, שליחים בשטח, נציגים במוסדות הלאומיים, משאבים מודפסים, חומרים מקוונים ותוכנות.

הרב רימון: "אני מאמין עמוקות בהנהגת המזרחי, כמו גם באידיאל השליחות"

הרב רימון, המכהן גם כרב האזורי של גוש עציון וכראש ישיבת המרכז האקדמי לב, אמר: "אני מאמין עמוקות בהנהגת המזרחי, כמו גם באידיאל השליחות. מדינת ישראל, תורת ישראל ועם ישראל – אני מרגיש מאוד מחובר לחזון הזה. לתנועת המזרחי שליחות ייחודית, כפי שהייתה לאורך הדורות. היום המשימה של המזרחי היא ליצור אחדות בעם ישראל, להפיץ את אור התורה בעם היהודי, ולהביא את אור ארץ ישראל לכל העולם".