הרב רימון מסביר את המפגש עם נועה קירל: "חיבור טבעי ופשוט"

לאחר שהמפגש המקרי של הרב יוסף צבי רימון והזמרת נועה קירל פורסם והפך לסנסציה תקשורתית, מסביר הרב כי הוא מסמל משהו עמוק יותר: "ראיתי שעצם החיבור של אנשים שונים בעם ישראל עושה לאנשים טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/23 13:00 ה בסיון התשפג

הרב רימון מסביר את המפגש עם נועה קירל: "חיבור טבעי ופשוט"
נועה קירל, חיבור טבעי ופשוט, צילום: תומר לשר

המפגש בין הרב והזמרת: יום לאחר שכיכבה על בימת האירוויזיון, פגשה נועה קירל את הרב יוסף צבי רימון במקרה על המטוס. השניים כלל לא הכירו אחד את השני אך המפגש בינהם יצר סנסציה תקשורתית. במאמר ב"מקור ראשון" מסביר הרב רימון, מדוע לדעתו יצר המפגש הדים כה רבים ומוצא סיבה עמוקה לכך שרבים בעם התרגשו.

"לאחרונה התפרסם מפגש שהתקיים במטוס ביני ובין נועה קירל, כאשר חזרתי מביקור קצר באנגליה שבמהלכו מסרתי 13 שיעורים" פותח הרב, "הודעה תמימה ששלחתי בקבוצה המשפחתית, הועלתה (ללא ידיעתנו) על ידי חברה של בתי לסטטוס בווטסאפ. תוך שעות ספורות כל מדינת ישראל ידעה מכך, ומיד לאחר מכן הדברים זכו לתפוצה עולמית, וברוך ה' בצורה חיובית" מסביר הרב את סדר האירועים.

הרב רימון |

הרב רימון, המפגש הפך לסנסציה. | צילום: יהושוע הלוי

"עצם החיבור של אנשים שונים בעם ישראל עושה לאנשים טוב"

"כיצד קרה הדבר?" תוהה הרב במאמר, "מדוע מיזמים הרבה יותר חשובים שאני זוכה להוביל, בתורה ובחסד, לא מקבלים תפוצה כזו מהירה? אנשים שלחו לי מאות הודעות ומתוכן זיהיתי כמה סיבות לתפוצה המהירה" כותב הרב. הרב רימון כותב כי אנשים "גילו צדדים חדשים אצל נועה קירל ובהם החיבור שלה לתורה ולסבא שלה שהיה רב, ועוד. אולם יותר מכול ראיתי שעצם החיבור של אנשים שונים בעם ישראל עושה לאנשים טוב".

"בתוך כל המחלוקות" אומר הרב, "פתאום ראו חיבור טבעי ופשוט שמוציא דברים טובים. אני מאמין שחיבורים כאלה הם הדבר האמיתי והטבעי בעם ישראל. המחלוקות וההפגנות אינן מצביעות על מהותו של עם ישראל. עם ישראל במהותו הוא מחובר ואוהב, בוודאי אצל הרוב המוחלט. באהבה גדולה נצליח לחשוף חיבור זה" מסביר הרב רימון