מגיש ערוץ 14 עוזב: "טעיתי, חוזר לקונכייה שלי"

אחרי תקופה ארוכה שבה ניסה לקדם שיח אחר ברשתות החברתיות, שי גולדן הרגיש שהוא לא מסוגל יותר. בפוסט אחרון בחשבון הפייסבוק שלו הוא הודיע על הבחירה לעזוב: "זה מגעיל ומדכא ומחליש אותי ממש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 15:54 ב באדר ב'

מגיש ערוץ 14 עוזב: "טעיתי, חוזר לקונכייה שלי"
שי גולדן, מגיש ערוץ 14, צילום: ערוץ 14

מי שנמצא בימים אלו ברשתות החברתיות יודע שהשיח בהן עלול להיות לא פעם אלים, תוקפני וסוער. גם שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר בערוץ 14, הבחין בתופעות האלה. בסוף השבוע האחרון החליט שהוא לא מסוגל לשאת זאת יותר והודיע על עזיבתו את הרשתות החברתיות. "הפער בין מה שאני עובר וחווה ברשתות החברתיות לבין מה שאני עובר וחווה ברחוב הוא בערך ההבדל בין גיהינום לגן עדן", כתב גולדן בפוסט האחרון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, והוסיף מילות תיאור: "בין קללה לברכה. בין מדבר לנווה מדבר. בין רעל לבין תרופה".

שי גולדן החליט להתרחק מהרשתות החברתיות: "זה מגעיל ומדכא ומחליש אותי ממש"

בהמשך הפוסט הודיע גולדן על ההחלטה להתרחק מהרשתות, לאחר שהבין שאין לו אפשרות לשנות את המצב. "ניסיתי להתניע", הסביר, "טעיתי. חוזר לקונכייה שלי. אסתפק בדיאלוג עם אנשים אמיתיים ולא עם טרולים רעילים". הוא סיים בהתנצלות: "סלחו לי, אבל אין לי כוח לערימות הרעל האלה. יש מספיק קושי ועצב וחרא בעולם האמיתי. אין שום צורך לצרוך ולהתלכלך גם ברעל וירטואלי. זה מגעיל ומדכא ומחליש אותי ממש".