מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

העיתונאי הסרוג תוקף את כתב ערוץ 14: "את מי למען השם זה משרת?"

העיתונאי אבישי גרינצייג תקף את כתב המשפט של ערוץ 14 יאיר אלטמן על עדכוני המלחמה שלו ברשת: "פרסם עשרות פעמים במהלך המלחמה על אירועים קשים לפני שהותרו לפרסום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/24 10:10 ג באדר א'

העיתונאי הסרוג תוקף את כתב ערוץ 14: "את מי למען השם זה משרת?"
אבישי גרינצייג, צילום: מיכה לובטון

מאז פרצה המלחמה דובר צה"ל הוא הגוף הרשמי שמודיע על מקרים חריגים והתרחשויות ברצועת עזה. כתב המשפט של כאן חדשות, אבישי גרינצייג, תקף הבוקר (ב') בחשבון הטוויטר שלו את כתב המשפט של ערוץ 14, יאיר אלטמן, על כך שהוא מפרסם מידע רגיש לציבור בערוץ הטלגרם והוואטסאפ האישים שלו. "כבר פעם שנייה שאותו עיתונאי עושה את זה", כתב גרינצייג, והוסיף לאחר מכן עדכון: "מתברר שטעיתי. זו לא ממש הפעם השניה שאלטמן עושה זאת. הוא פרסם עשרות פעמים במהלך המלחמה על אירועים קשים לפני שהותרו לפרסום".

אבישי גרינצייג: "את מי למען השם זה משרת ומה זה מועיל?"

"בפעם הראשונה הערתי באופן דיסקרטי, אבל זה חזר על עצמו שוב הערב", הוסיף. "את מי למען השם זה משרת ומה זה מועיל? אתה רוצה להשוויץ שידעת לפני כולם, לפני שהודיעו למשפחות, על הרוגי צה"ל?עשרות אלפים נכנסים לחרדה, רק כי מישהו רוצה להוכיח שידע לפני כולם".

הודעה של יאיר אלטמן בקבוצת העדכונים בוואטסאפ,

הודעה של יאיר אלטמן בקבוצת העדכונים בוואטסאפ, צילום: צילום מסך מקבוצת העדכונים של יאיר אלטמן

"משפחות רבות נכנסות להיסטריה שאולי מדובר על הילדים שלהם"

עוד הוסיף גרינצייג, כי "זמן קצר לאחר מכן זה כבר אצל דניאל עמרם עם לב שבור כביכול וקריאה להתפלל. רדיפת הלייקים מעבירה אנשים על דעתם". "תוך כמה דקות זה כבר הגיע ל-'מצדר אלח'בריה', רשת חדשות פלסטינית, לתפארת החמאס. כל זה עוד לפני שסיימו לעדכן את המשפחות, וכשמשפחות רבות נכנסות להיסטריה שאולי מדובר על הילדים שלהם. בשביל מה?", הוסיף ותקף.