כך ליבנת אורינובסקי הגיבה על החיקוי בארץ נהדרת

היזמית הצעירה שהצליחה להטריף את הרשתות החברתיות כשהצהירה שאין לה חברות שכירות, זכתה לחיקוי ראשון בתכנית "ארץ נהדרת" בקשת 12. כך היא הגיבה לחיקוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/24 12:14 כב בטבת התשפד

כך ליבנת אורינובסקי הגיבה על החיקוי בארץ נהדרת
החיקוי של ליבנת אורינובסקי בארץ נהדרת, צילום: צילום מסך

ליבנת אורינובסקי הצליחה לעורר סערה ברשתות החברתיות כשהכריזה ש"אין לה חברות שכירות" ותהתה "על מה שכירות מדברות?". עד מהרה הסרטונים של היזמית הצעירה זכו לפארודיות בכל רחבי הרשת, והיא הפכה לשם מוכר. אתמול (ג') היא זכתה להוכחה סופית להיותה כוכבת, כשקיבלה חיקוי ב"ארץ נהדרת" של קשת 12.

החיקוי של ליבנת אורינובסקי בארץ נהדרת:

"היה ברור שזה יגיע וזה רק היה עניין של זמן"

אם חשבתם שאורינובסקי התוססת תיעלב, בדיוק להפך. זה התחיל בהודעה של העוזר האישי על החיקוי ("הדפיקות לב שלי!") ומאוחר יותר שיתוף של עמודי הבידור שכתבו על החיקוי ("מאות אלפי אנשים ייכנסו לעמוד האינסטגרם שלי"). לאחר ששודר, הגיבה בפירוט: "החיקוי בארץ נהדרת מטורף, זימנתי את זה, היה ברור שזה יגיע וזה רק היה עניין של זמן. הגעתי לכל המדינה וכל זה בלי שקל ממומן. הבינו שיש דמות מעניינת ותופעה מעניינת. אני מעוררת רגש באנשים".

בהמשך שיתפה בהתלהבות את מספר הצפיות בסטורי שלה - 18 אלף - וכתבה: "מתי בפעם האחרונה צפו בכם כמות כזו של אנשים בסטורי?". לסיום, הוסיפה מחמאה לשחקנית ליאת הר לב: "אני ממש אוהבת אותה". את החיקוי היא העלתה בפוסט נפרד לאינסטגרם וכתבה: "עשיתי את שלי".