מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי הפסקה של שנים: התוכנית ששברה שיאי רייטינג חוזרת למסך

התוכנית האהובה ששודרה בעבר בערוץ 10 במשך שנים חוזרת למסך: "בייבי בום", שמלווה זוגות שתהליך הלידה חוזרת לעונה שלישית בכיכובו של פרופ' יריב יוגב, ששכל את בתו במסיבה ברעים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/24 17:33 כ בטבת התשפד

אחרי הפסקה של שנים: התוכנית ששברה שיאי רייטינג חוזרת למסך
ערוץ 12, צילום: shutterstock

תוכנית הריאליטי "בייבי בום", שעוקבת אחרי זוגות ברגעים המרגשים ביותר בחייהם- בלידה של ילדם צפויה לחזור למסך. התוכנית, מצולמת בבית החולים ליולדות 'ליס', שודרה במקור בערוץ 10 במשך חמש עונות החל משנת 2014, צפויה לעבור דירה בגרסתה המחודשת ולהיות משודרת בקשת.

מי שיחזור לככב בתוכנית הוא פרופ' יריב יוגב שמנהל את בית החולים ליס ליולדות, ההחלטה לחזור לשדר את התוכנית נקבעה תוך כדי הלחימה, בה יריב יוגב איבד את בתו: "האירוע הזה תופס אותנו בטרגדיה אנושית קשה מאוד, במשפחה שלנו הפרטית", תיאר פרופ' יוגב בראיון למאקו כמה ימים אחרי השבעה באוקטובר "הבת של אשתי, שהיא בעצם הבת שלי, הייתה במסיבה וברחה עם רכב מהמסיבה ברגע ששמעה את הנפילות. היא נורתה בצידי הדרך".

פרופ יריב יוגב

פרופ יריב יוגב, צילום: יחצ

"ליבי, קצינת חי"ר בצבא, בחורה שאוהבת את החיים, חזרה לא מזמן מדרום אמריקה. קראנו לה 'שמש' כי היא מאירה את העולם. בשבת ב-06:30 בבוקר היא התקשרה וסיפרה שיש נפילות במסיבה והנחינו אותה לצאת לכיוון הצפון. היא לא שמעה את היריות".

יוגב תיאר את הסיפור המזעזע: "ליבי אמרה ל בטלפוןי: 'יריב, ירו בנו. אני עם כדור בבטן. מדממת מהיד. אני הולכת למות. אני אוהבת אותך, אוהבת אתכם. תגיד את זה לכולם'. גם חברה שלה נפגעה קשה מאוד. אמרתי לה: תקשיבי, את לא הולכת למות. תחבשי את היד ותעשו דוך. תדרסו את כולם. היא אמרה: 'אני לא יכולה'. אמרתי לה: אז תשכבי על הרצפה ותעשי את עצמך מתה. שמענו כמה קולות בערבית, יריות ובזה תם העניין".

ליבי כהן-מגורי

ליבי כהן-מגורי צילום: ללא