סערת הדיסקיות רמי לוי לא מתנצל: "זה לא הסמל של מטה משפחות החטופים"

לאחר הטענה כי רמי לוי פוגע במשפחות החטופים בכך שהוא מוכר את הדיסקיות במחיר זול יותר, הוא התראיין ברדיו 103FM והודה: "לא מבין מה הבעיה פה, לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 10:59 יד בטבת התשפד | עודכן בתאריך 28/12/23 11:40

רמי לוי לא מתנצל: "זה לא הסמל של מטה משפחות החטופים"
רמי לוי, צילום: Jonathan Shaul,Flash90

לאחר שבשבוע שעבר הכריז רמי לוי כי ימכור בסניפי הרשת דסקיות עם הכיתוב "ליבנו עם חיילי צה"ל" בעלות של חמישה שקלים בלבד, התברר כי משפחות החטופים אינן מרוצות מהמהלך וטוענות כי הדסקית דומה מדי לדסקית שהנפיקו משפחות החטופים עם הכיתוב "הלב שלנו שבוי בעזה" וכי המהלך פוגם ברווחים של מטה המשפחות. כעת, לוי מתנצל לראשונה.

רמי לוי על סערת הדיסקיות: "לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד"

במהלך ראיון של לוי עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM, שוחחו השלושה על הסערה שעוררו הדסקיות. "למה זה צריך לעשות רעש?", היתמם מנכ"ל הרשת, "אני לא מבין מה הבעיה פה. לא הבנתי את הבעיה עד עכשיו. הדסקית עולה לי 5 שקלים ואני מוכר אותה ב־5 שקלים. זה כסף קטן יחסית למה שאנו תורמים לחיילי צה"ל. רצינו שעם ישראל יזדהה עם החיילים".

לוי ביקש להבהיר כי הוא בעצמו קנה מהמטה 10 דסקיות. "לא עשיתי את זה כדי להתחרות באף אחד", הוא הדגיש שוב, "אני לא מוכר ב-30 שקל. מתנצל אם פגעתי בהם".

הדסקית שהוציא רמי לוי

הדסקית שהוציא רמי לוי, צילום: רמי לוי

"הבחירה באותו סמל צורמת ומרגישה כמו סוג של התרסה"

נזכיר כי לטענת מקורב למשפחות, "הדיסקית היא הסמל בה"א הידיעה של המאבק לשחרור החטופים". עוד המשיך וטען המקורב כי "הבחירה באותו סמל צורמת ומרגישה כמו סוג של התרסה. הרי ברמי לוי יכלו לבחור בספר תהילים קטן למען החיילים, או בחולצה. הבחירה דווקא בדסקית היא טעות בעיניי ועלולה ליצור את הרושם של חיילים לעומת חטופים".