איילת שקד על התמונה עם גנץ שעוררה סערה: "השתגעתם? מה מניע אתכם?"

איילת שקד הגיבה על התמונה עם בני גנץ שהצליחה לעורר סערה, מתוך האירוע בביתו של אייל ולדמן: "אירוע שמארח אב שכול הופך לסיבה למריבה?" | גם גיא פינס רתח: "זה עלבון לכל יהודי וישראלי, בושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/23 09:49 יד בטבת התשפד

איילת שקד על התמונה עם גנץ שעוררה סערה: "השתגעתם? מה מניע אתכם?"
איילת שקד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אייל ולדמן, שבתו דניאל נרצחה במסיבה ברעים, ערך אתמול (ב') בביתו אירוע הוקרה לפעילת ההסברה נועה תשבי. עוד הגיעו לאירוע חבר הקבינט בני גנץ ואיילת שקד, שתמונתם הצליחה לעורר סערה ברשת. ינון מגל כתב: "מגניב בפנטהאוז של אייל ולדמן ('דם הנרצחים על ידיו של נתניהו') בקוקטייל של נועה תשבי עם כוס ויסקי ביד. בכיף. רק נזכיר שכשיריב לוין צחק בכנסת פתחו מהדורות שזה קורה 'כשנהרגים חיילים'". ומיכאל האוזר טוב הצטרף: "לא ברור מה בני גנץ, חבר קבינט המלחמה, עושה בערב קוקטייל שכזה והאם אין לו דברים חשובים יותר לעשות מלהרים לנעה תישבי".

איילת שקד לא מאמינה: "אירוע שמארח אב שכול הופך לסיבה למריבה?"

שקד לא נשארה חייבת, והגיבה בציוץ משלה: "השתגעתם? אירוע הוקרת תודה, שמארח אב שכול מהמלחמה, למסבירה שלנו מעבר לים, הופך לסיבה למריבה? מה מניע אתכם? אתם לא מבינים שרק יחד ננצח? בואו איתי לניחומי אבלים יום יום ותראו גם אתם את העצב, אבל גם את העוצמות ואת התקווה". שקד סיכמה, "רק ביחד ננצח!".

גיא פינס רותח: "החמאס מוסר תודה"

גם מגיש הטלוויזיה גיא פינס כתב על אותו האירוע בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו. "אני מתחלחל
משובה של הפוליטיקה הישנה של ישראל שאני בטוח שהחמאס מעודד וגאה בה", כתב, "ערוצי התרעלה העממיים שלא הפנימו שהפוליטיקה הישנה חייבת להשתנות, מגוייסים בו זמנית ונדרכים
להשפריץ רעל ושקרים. זה שקר גס, זו הנדסת תודעה, זו פוליטיקת הסכסוך הישנה, שהביאה אותנו ליום החורבן הזה. זה עלבון לכל יהודי וישראלי. בושה. החמאס מוסר תודה".