הלם בהוליווד: כוכב "ברוקלין תשע- תשע" הלך לעולמו

השחקן זוכה האמי אנדרה בראואר הלך לעולמו בגיל 61 לאחר מאבק קצר במחלה. הקולגות ספדו בכאב: "היית כל כך מצחיק והתגלמות המשפט מים שקטים חודרים עמוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/23 08:42 א בטבת התשפד

הלם בהוליווד: כוכב "ברוקלין תשע- תשע" הלך לעולמו
השחקן אנדרה בראואר הלך לעולמו, צילום: Kathy Hutchins,Shutterstock

אבל בהוליווד: לאחר שחלה במחלה לפני זמן קצר, השחקן זוכה האמי אנדרה בראואר הלך לעולמו (ב') בגיל 61, כך אישרה היחצ"נית של בראואר לסוכנות הידיעות AP . השחקן המוכר גילם את קפטן הולט בסדרה הפופולרית "ברוקלין תשע- תשע", וכן את הבלש פרנק פמבלטון בסדרה "רצח מאדום לשחור", תפקיד שעליו זכה בפרס האמי.

חבריו לסט ספדו: "כישרון שאין לו תחליף"

חברו לסדרה, השחקן המצליח טרי קרוז, ספד לו: "לא מאמין שהלכת כל כך מהר. לכבוד הוא לי להכיר אותך, צחקתי איתך, עבדתי איתך וחלקתי 8 שנים נהדרות בצפייה בכישרון שאין לו תחליף. זה כואב. עזבת אותנו מוקדם מדי. לימדת אותי כל כך הרבה. אני אהיה אסיר תודה לנצח על הזכות להכיר אותך. תודה על החוכמה, העצות, האדיבות והחברות. הראית לי איך נראים חיים טובים. אני אוהב אותך".

"אני תמיד אחשב בת מזל שזכיתי לצאת למסע כזה איתך", ספדה השחקנית צ'לסי פרטי. "היית כל כך מצחיק והתגלמות המשפט מים שקטים חודרים עמוק. תמיד אנצור את השיחות שלנו. ממש קיוויתי וידעתי שאראה אותך שוב. שונאת את זה שזה לא יקרה יותר".