מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צדיקה: מיכל הקטנה קיבלה על עצמה מצווה למען חזרתם של משפחת ביבס

כוכבת הילדים פתחה את ליבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, והזמינה את העוקבים לקחת על עצמם משהו למען חזרתם של משפחת ביבס: "אני לקחתי על עצמי לשמור את השבת הקרובה במלואה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/23 14:56 יז בכסלו התשפד

צדיקה: מיכל הקטנה קיבלה על עצמה מצווה למען חזרתם של משפחת ביבס
מיכל הקטנה, צילום: יח"צ

משפחת ביבס החטופה בעזה נכנסה ללבבות מדינה שלמה. תמונתם של האם שירי, אריאל בן ה-4 וכפיר, תינוק בן עשרה חודשים, פורסמה כמעט בכל מקום, כשהאב ירדן הופרד מהם עוד בהתחלה. בימים אלו מדינת ישראל כולה מייחלת לראותם בארץ, וכך גם כוכבת הילדים מיכל ויצמן. בסטורי שפרסמה ויצמן, המכונה "מיכל הקטנה", היא הזמינה את העוקבים לקחת על עצמם משהו למען חזרתם של המשפחה.

מיכל הקטנה: "לקחתי על עצמי לשמור את השבת הקרובה במלואה"

"אני לקחתי על עצמי לשמור את השבת הקרובה במלואה", שיתפה ויצמן, "וכמובן תפילות חזקות, אני לא ישנה בלילות. אבא שבשמיים, בבקשה תחזיר את היהלומים שלנו הביתה".

משפחת ביבס

משפחת ביבס, צילום: באדיבות המשפחה

חמאס טען שמשפחת ביבס נהרגה, צה"ל בודק את מהימנות המידע

נזכיר כי אתמול (ד') דיווח ארגון הטרור הרצחני חמאס על מותם של בני משפחת ביבס, ומצה"ל נמסר כי העניין בבדיקה. משפחת ביבס הגיבה לטענות החמאס ואישרה כי המשפחה עודכנה על דבר הפרסום: "ממתינים שהידיעה תאומת או בתקווה תופרך בהקדם על ידי גורמים צבאיים" כתבו. עוד הוסיפו: "אנו מודים לעם ישראל על החיבוק החם אך מבקשים לשמור על פרטיותנו בשעה מורכבת זו".