הדוגמנית המצליחה בחרה לבנה שם תנ"כי מהמם

מזל טוב! הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובן זוגה חגגו עם משפחה וחברים את בריתו של בנם הבכור, ובחרו לו שם ייחודי שמעביר מסר מחזק ומאחד בימי המלחמה, עם קשר עמוק לתנ"ך

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/23 12:27 יא בכסלו התשפד

הדוגמנית המצליחה בחרה לבנה שם תנ"כי מהמם
ברית המילה של התינוק, צילום: באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת' (תיוג: @itzik_ohana_) ו'הרבנית של האינסטגרם'

אחרי ארבע שנות זוגיות, והריון ראשון שנשמר בתחילה בסודי סודות - לפני כשבוע לדוגמנית הישראלית נטע אלחמיסטר ובן זוגה, רמי גרשון, נולד בן בכור. הזוג המאושר ערך היום (ו') את טקס ברית המילה של בנם המתוק. באירוע המרגש אליו הוזמנו חברים ובני משפחה, נכחו גם שני רבנים - רב הסלבס מרדכי חסידים והרב ניצן ראובן, ראש מוסדות "אהבת שלום", כך פורסם בTMI.

השם התנ"כי והציוני שנבחר לתינוק הקטנטן

אחרי שכולם המיתנו וציפו - הובא התינוק הקטנטן בבריתו של אברהם אבינו, והצטרף רשמית לעם ישראל. השם שנבחר לו, לא יכל להתאים יותר לרוח התקופה ולאווירת האחדות היהודית בצל המלחמה: אליעם שלמה.

מעבר למשמעות של השם, שמסמל אל הקשר בן ה"אל", הקב"ה, לעם ישראל, אליעם גם מופיע בתנ"ך בספר שמואל ב, והוא אביה של בת שבע: ""וַיִּשְׁלַח דָּוִד וַיִּדְרֹשׁ לָאִשָּׁה וַיֹּאמֶר הֲלוֹא זֹאת בַּת שֶׁבַע בַּת אֱלִיעָם אֵשֶׁת אוּרִיָּה הַחִתִּי". גם השם שלמה, המלך שחיבר את מגילת "שיר השירים", בנה את בית המקדש הראשון והפך את יהודה לאימפריה מצליחה - ששמו מרמז גם על "שלום", מתאים בצורה מושלמת לימים אלו.