צדיק: זה מה שסטטיק עשה רגע לפני שעלה להופיע

רגע לפני שעלה להופיע לבד בפעם הראשונה מאז נפרד מבן-אל ופתח בקריירת סולו משלו, סטטיק נפגש עם הרב מרדכי חסידים וקיבל ממנו מתנה לכבוד חג הפסח

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 10:45 יג בניסן התשפג

צדיק: זה מה שסטטיק עשה רגע לפני שעלה להופיע
צילום: יונתן סינדל/פלאש90

עבור לירז רוסו, הידוע בכינויו סטטיק, זו הייתה שנה מלאת תהפוכות. הוא התגרש מבת זוגו שרית פולק, נפרד מהחצי המוזיקלי שלו בן אל תבורי ונאלץ להתחיל את חייו מחדש. לא מזמן שודר בקשת 12 סרט בכיכובו, בו הוא חשף את השנה שעבר והשיק את אלבום הסולו הראשון שלו. אתמול (ב'), לראשונה מאז הפרידה של סטטיק ובן אל, רוסו הופיע לבד על הבמה.

סטטיק קיבל מהרב מצות שמורות

רגע לפני שעלה לבמה בהיכל מנורה בתל אביב בניסיון להרשים את הקהל הרב שהגיע לראות ולשמוע אותו, סטטיק נפגש עם רב הסלבס, מרדכי חסידים. במפגש בין השניים הרב העניק לזמר מצות שמורות במיוחד לליל הסדר. סטטיק עלה להופיע ופתח את ההופעה בברכת "שהחיינו", מכיוון שעבר זמן רב מאז שהופיע לבד.

הופעת הסולו הראשונה של סטטיק גררה אחריה ביקורות רבות, טובות ורעות. רבים הסתקרנו לגלות כיצד יתמודד לבד על הבמה כמי שהיה עד היום רק חצי מצמד. בהופעה התארחו אמנים רבים כמו אגם בוחבוט, סטפן, איתי לוי ונטע ברזילי ששרו יחד איתו את הלהיטים הגדולים שהוציא עם בן אל וגם את שיריו מהאלבום החדש.

סטטיק עם רב הסלבס מרדכי חסידים

סטטיק עם רב הסלבס מרדכי חסידים צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם'