ביידן חגג יום הולדת, צחק על עצמו, וסיפק עוד הזדמנות ללעג ברשתות

נשיא ארצות הברית חגג יום הולדת ופישל. הנשיא, שמנסה להוכיח כי למרות גילו הוא רלוונטי, ניסה להתייחס לטיילור סוויפט בנאום שנשא, אבל התבלבל והפך למושא ללעג

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 16:50 ח בכסלו התשפד

ביידן חגג יום הולדת, צחק על עצמו, וסיפק עוד הזדמנות ללעג ברשתות
ג'ו ביידן, צילום: shutterstock

אמש (ב') חל יום הולדתו ה-81 של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שמחזיק בתואר הנשיא המבוגר ביותר בתולדות ארה"ב. אזרחים רבים בארצות הברית מודאגים מכך שהנשיא אולי מבוגר מכדי למלא את תפקידו. בתגובה ביידן שיתף ברשתות החברתית תמונה מהחגיגות, בה הוא ניצב ליד עוגה שעליה מספר לא מבוטל של נרות, וצחק על עצמו "תודה על ברכות יום ההולדת היום, כולם. מסתבר שביום הולדת 146 שלך, נגמר לך המקום לנרות!".

טיילור סוויפט או בריטני ספירס?

יריביו של ביידן טוענים כי הוא זקן מכדי לתפקד ועושה יותר מדי פאדיחות. אחת מהן, מבדחת במיוחד, קרתה ממש היום בטקס החנינה המסורתי של הבית הלבן. במהלך הטקס, שבו הנשיא "נותן חנינה" לתרנגולי ההודו של חג ההודיה, התבלבל הנשיא בנאומו.

ביידן הסביר על האתגרים שעברו התרנגולות עד שהגיעו לבית הלבן וניסה להשוות זאת לאתגר למצוא כרטיס לסבב ההופעות של הזמרת המצליחה טיילור סוויפט, שכרגע מתקיים בברזיל. למרות הנסיון להיות רלוונטי, הנשיא התבלבל והחליף בין טיילור סוויפט לזמרת בריטני ספירס: "קשה כמו למצוא כרטיסים להופעה של ביונסה או של בריטני ספירס - היא ממש בזה עכשיו, ממש חם בברזיל כרגע".