מגישת הטלוויזיה התרגשה: "אי של שפיות ונורמליות"

טל מאיר מערוץ 14 סיפרה לקהל העוקבים ברשתות על האחיין שלה, שפונה מביתו בנתיבות וחגג יום הולדת חמש בתוך המלחמה. "רגע של הוקרה לאנשים המופלאים שיש לנו כאן במדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 15:12 כה בחשון התשפד

מגישת הטלוויזיה התרגשה: "אי של שפיות ונורמליות"
טל מאיר, צילום: יח''צ 14

התקופה האיומה והמופלאה שעוברת על עם ישראל טומנת בחובה אינספור אתגרים והתמודדויות. מדי יום אנחנו מגלים כיצד המלחמה המחרידה שנכפתה עלינו גובה עוד ועוד מחירים בגוף, בנפש, בכלכלה וגם בשגרה. טל מאיר, המגישה תוכנית יומית בערוץ עכשיו 14, שיתפה את עוקביה באינסטגרם בהתמודדות נוספת שעוברת דווקא על הילדים, זניחה ועדיין כל כך חשובה.

בפוסט שהעלתה לרשת החברתית סיפרה על האחיין שלה, מטר, שפונה מביתו בנתיבות וחוגג יום הולדת חמש. "אירוע סטנדרטי כל עוד אתה לא ילד שמצא את עצמו מתחבא בממ"ד ומאז מתגלגל ממקום למקום הרחק מן הבית והחברים. ואז הגיעה אליו, יעל עבדי לנדאו, ממיזם 'עוגות יום הולדת לילדי העוטף', שהבינה שלימי הולדת יש תכונה ייחודית ובה הם לא מתחשבים בתמרונים קרקעיים ובמלחמות אלא אך ורק בלוח השנה. והיא שלחה עוגה ומושקעת ויפה וטעימה שהיה בה מרכיב ייחודי של אהבה ואחווה".

טל מאיר: אפיית עוגה לילד זר יכולה להישמע כמעשה זניח ופעוט

מאיר שיתפה בהתרגשות: "חשבתי על זה שבתוך כל מעשי ההתנדבות המרגשים שאנחנו נתקלים בהם בחודש האחרון אולי אפיית עוגה לילד זר יכולה להישמע כמעשה זניח ופעוט. אבל עבור האחיין שלי, שאבא שלו מגויס ואמא שלו עסוקה בלצוף מעל פני המים, עוגת יום ההולדת המושקעת הייתה לרגע אי של שפיות ונורמליות בתוך חוסר הוודאות הגדול. רגע של הוקרה לאנשים המופלאים שיש לנו כאן במדינה".