מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החביא את הטבעת בתוך שקית סטרילית: הצעת נישואים מרגשת בחדר הניתוח

דווקא בזמן המלחמה, עמרי גרינברג, אח חדר ניתוח ברמב"ם, החליט להציע נישואים לבת זוגתו בתוך בית החולים. את הטבעת הוא הכניס לתוך שקית סטרילית ודאג שכל צוות חדר הניתוח ישתף פעולה | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 14:24 י בחשון התשפד

החביא את הטבעת בתוך שקית סטרילית: הצעת נישואים מרגשת בחדר הניתוח
טבעת בתוך שקית סטרילית, צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

דווקא בזמן המלחמה, זוגות רבים בוחרים להעביר מסר של המשכיות ובחירה בערך החיים, ומחליטים להתארס זה לזו. עמרי גרינברג ותום רינג הם אחים בחדרי ניתוח בבית החולים רמב"ם, ושניהם עובדים בימים אלו מסביב לשעון. גרינברג החליט להפתיע את בת זוגתו ולהציע לה נישואין - בתוך חדר הניתוח.

"אני לא הייתי אמורה להיות בחדר הניתוח הזה", סיפרה רינג, "ביקשו ממני להיכנס ולסייע במקום אחות אחרת שנמצאת כעת בהיריון מתקדם וחשה ברע. זה היה הסיפור. בדיעבד, זה היה חלק מהתכנית שכולם היו שותפים לה". בזמן ההתארגנות לניתוח, נכנס לחדר בן הזוג גרינברג, אח חדר ניתוח ראשי ברמב"ם, אך רינג לא חשדה. "אנחנו מתראים מידי פעם במהלך פרוצדורות, לא ייחסתי לזה חשיבות", הסבירה, "אבל מהר מאוד התחילה התנהלות קצת מוזרה".

עמרי גרינברג ותום רינג

עמרי גרינברג ותום רינג צילום: דוברות רמב"ם

הצעת נישואין בחדר הניתוח: "זה חלק מהניצחון שלנו"

גרינברג הניח שקית סטרילית על מגש, וכשרינג פתחה אותה כדי להבין במה מדובר, צנחה ממנה טבעת אירוסין. "לקח לי כמה שניות להבין מה קורה פה", הודתה, "כולם צילמו ועודדו. כמובן שהכל היה מתוזמן כדי שלא נפריע למהלך הניתוח. ממש כולם היו חלק מהתכנית. ברגע שנפל לי האסימון, נעניתי בחיוב".

דווקא בגלל המצב, לזוג חשוב להעביר מסר: "החיים חזקים ואנחנו ננצח. זה חלק מהניצחון שלנו. לא עכשיו. נמתין עוד לרגע הנכון, אבל כשנתחתן, זו תהיה חתונה כחול-לבן. קריאה ברורה שאנחנו כאן, כדי להישאר. כדי להתגבר".

צפו: הצעת נישואין בתוך חדר הניתוח

https://www.youtube.com/watch?v=oPkYmqmOd28