ינון מגל עונה למבקרים: "אני לא מפחד מכם ולא מתכופף בפני האליטה"

איש התקשורת והמגיש בחר ביריב לוין, שר המשפטים, כאיש השנה שלו: "הוא לא בא להתייפייף, הוא בא לשים על השולחן את האג'נדה של הימין. הוא בא לשנות את כללי המשחק" | וגם: התשובה שלו למבקרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/23 14:57 כט באלול התשפג

ינון מגל עונה למבקרים:  "אני לא מפחד מכם ולא מתכופף בפני האליטה"
ינון מגל, מגיב לאמירה החריפה, צילום: תומר שלום

ינון מגל הוא אחד העיתונאים המשפיעים בישראל. עם תכנית בוקר לצד בן כספית ברדיו 103FM, הגשת "הפטריוטים" - תכנית הדגל שלערוץ 14, ושורת חשבונות פעילים ברשתות, הוא הפך למוביל דעה בימין. במסגרת פרויקט של רדיו 103FM בחר מגל ביריב לוין כאיש השנה שלו ודיבר גם על עבודתו העיתונאית.

"הוא נגע בנקודת אמת"

"יריב לוין, תשמע, הוא לא בא להתייפייף, לשחק משחקים. הוא בא לשים על השולחן את האג'נדה של הימין, שרוצים לשנות פה עיוות של שנים, של חוסר יכולת משילות. הוא בא לשנות את כללי המשחק", הסביר מגל, והוסיף: "על האומץ, התעוזה, היכולת שלו להתמודד מול מנגנון ההסתה והרעל של השמאל, אני מוריד את הכובע וקובע חד משמעית - יריב לוין הוא איש השנה שלי", אמר מגל.

"הוא נגע בנקודת אמת. לפעמים כשיש פצע אמיתי צריך לטפל בו. יש פצע ואפשר היה לא לגעת ולהמשיך עם המחלה הזו, שיש איזה 15 שופטים עם גלימות שמנהלים את ישראל לפי הסבירות שלהם, לפי מה שנראה להם, והממשלה מחליטה חוקים והם פוסלים ועושים מה שהם רוצים, לא. הוא בא ואמר, 'צריך לשנות את כללי המשחק', לא לכל אחד יש את הכוח. זה לא הוא שגרם למשבר, מי שגרם למשבר זה המסיתים מהשמאל".

השר יריב לוין |

השר יריב לוין | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

אני מייצג מיליוני אנשים שאין להם פה

מגל התייחס גם למתרחש בחודשים האחרונים במדינה ובחברה הישראלית בפרט, והכריז: "הכול בבל"ת אחד גדול נגד הימין, המזרחים, הפריפריה, החרדים, הציונות הדתית, הביביסטים, 'הבבונים', הכול אתם לא יכולים לקבל. אני מייצג מיליוני אנשים שאין להם פה ואני עומד בגב זקוף ועם האידיאולוגיה שלי מול ההסתה שלכם בתקשורת. אני לא מפחד מכם ולא מתבייש להגיד את דעתי, לא מתכופף בפני האליטה ומשנה את דעותיי. זה ינון מגל".