כוכב הישרדות מספר על ההתחזקות: "זה מלכד את המשפחה"

אסי בוזגלו, זוכה הישרדות וחלק ממשפחת הכדורגלנים המוכרת, מספר על ההתקרבות שלו לדת: "כיף לי יותר בשבת כשאני לא מעלה כלום, אני הולך יותר לשיעורי תורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 20:57 כד באלול התשפג

כוכב הישרדות מספר על ההתחזקות: "זה מלכד את המשפחה"
צילום: צילום מסך רשת 13

אסי בוזגלו, שחקן כדורגל לשעבר וחלק ממשפחת הכדורגלנים המפורסמת בישראל, חושף כי הוא החל לשמור לשמור שבת, ללכת לשיעורי תורה ואף לקיים את טקס ההבדלה המסורתי.

"כיף לי יותר כאשר בשבת אני לא מעלה כלום"

"רואה שאתה לא מעלה סטורי כבר בשבת..התחלת להתחזק?", נשאל אסי בחשבון האינסטגרם שלו. "האמת שזאת נטו תחושה. אני יותר הולך לשיעורי תורה וכיף לי יותר כאשר בשבת אני לא מעלה כלום מה שברוב השבוע אני עושה. ובלי קשר אני גם עושה הבדלה ומרגיש לי שזה מלכד את המשפחה אז שכל אחד יעשה מה שטוב לו", כתב אסי.

מירן בוזגלו: "רשמתי את הילדים לבית ספר ממלכתי-דתי"

מי שפרסמה רק לאחרונה כי היא רשמה את ילדיה לבית ספר דתי היא גיסתו של אסי, מירן, אשתו של אחיו מאור. "רשמנו אותם לבית ספר ממלכתי דתי, בא לי קצת שיקבלו ערכים שונים. שילמדו יותר על הדת שלנו, משהו לא כבד ולא קיצוני" אמרה בוזגלו.

בריאיון שיתפה מירן גם בהתקרבות שלה לדת ואמרה: "בעיקרון אני מאוד מתחזקת, מאוד משתדלת לשמור שבת. אני תמיד הייתי מחוברת לדת, פשוט לאחרונה יותר מתחזקת זה עושה לי מאוד טוב". עוד הוסיפה בנוגע לשמירת השבת: "אני מאוד משתדלת אבל אם מאור רוצה ללכת לעשות קידוש אצל המשפחה שלו אני נוסעת".