כוכבת הריאליטי מסבירה: "רשמתי את הילדים לבית ספר ממלכתי-דתי"

מירן בוזגלו, כוכבת הסדרה הבוזגלוס ורעייתו של כוכב הכדורגל מאור בוזגלו הסבירה כי רשמה את ילדיהם לבית ספר דתי והסבירה: "בא לי קצת שיקבלו ערכים שונים. שילמדו יותר על הדת שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/23 22:20 יב באלול התשפג

כוכבת הריאליטי מסבירה: "רשמתי את הילדים לבית ספר ממלכתי-דתי"
מאור ומירן בוזגלו, שולחים את הילדים לממלכתי דתי, צילום: Ben Dori/FLASH90

מירן בוזגלו, כוכבת הסדרה "הבוזגלוס" ורעייתו של כוכב הכדורגל בעבר מאור בוזגלו שיתפה בעבר על התקרבותה לדת, אך עתה היא מספרת, רשמה את ילדיה לבית ספר ממלכתי דתי. את הדברים אמרה בראיון לבר זגה ב-ynet לפני מספר ימים.

השיחה של מירן עם מנהלת בית הספר

"רשמנו אותם לבית ספר ממלכתי דתי, בא לי קצת שיקבלו ערכים שונים. שילמדו יותר על הדת שלנו, משהו לא כבד ולא קיצוני" אמרה בוזגלו והוסיפה. "הלכנו לפגישה עם המנהלת ואמרתי לה תשמעי, בעלי ושאר הילדים לא שומרי שבת וגם אני לא 100%" שיתפה בוזגלו בשיחה עם מנהלת בית הספר שענתה כי "אותי זה ממש לא מעניין מה אתם עושים בבית. אתם יכולים לעשות מה שבא לכם, אני מה שאני מלמדת את הילדים זה ערכים. פה מקבלים תעודת הצטיינות על כיבוד אב ואם לא על לימודים" ענתה המנהלת.

"אני מאוד מתחזקת, מאוד משתדלת לשמור שבת"

בריאיון שיתפה מירן גם בהתקרבות שלה לדת ואמרה: "בעיקרון אני מאוד מתחזקת, מאוד משתדלת לשמור שבת. אני תמיד הייתי מחוברת לדת, פשוט לאחרונה יותר מתחזקת זה עושה לי מאוד טוב". עוד הוסיפה בנוגע לשמירת השבת: "אני מאוד משתדלת אבל אם מאור רוצה ללכת לעשות קידוש אצל המשפחה שלו אני נוסעת".