נטלי דדון נגד מגישת ערוץ 12: "מעודדת חרם מבוגרים"

הדוגמנית המוכרת זועמת על מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג ומאשימה אותה בניסיון חרם, זאת לאחר שרוזנברג גיבשה רשימת ידוענים מומלצים והדגישה כי לא כללה את דדון בשל דעותיה הימניות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 09:42 כד באלול התשפג

נטלי דדון נגד מגישת ערוץ 12: "מעודדת חרם מבוגרים"
צילום: תום מרשק

הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון, שהצהירה בעבר כי היא תומכת ברפורמה המשפטית, תקפה הלילה (א') בחריפות בחשבון האינסטגרם שלה את מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג וטענה כי היא מעודדת עליה חרם. דדון הגיבה לראיון שנערך בסוף השבוע עם פאולה במגזין "את", בו סיפרה כי הרכיבה רשימת מפורסמים שהביעו התנגדות לרפורמה המשפטית והדגישה כי לא כללה ברשימה את נטלי דדון.

פאולה וליאון רוזנברג

"לא יכולה להבין למה היא מגנה על בן גביר". פאולה רוזנברג, צילום: Liron Dorfman-cc-by ויקיפדיה

"ראיתי את הכתבה שפורסמה בעיתון 'את' על הרשימות שאת עורכת ועל האנשים ברשימות שלך, טרחת לציין מי לא נכללה ברשימה - אני", אמרה דדון בסרטון ששיתפה עם עוקביה והאשימה: "את מעודדת חרם עליי ועל ציבור גדול במדינה רק בגלל שהם לא מחזיקים בדעה דומה לשלך. את מובילה חרם מתוחכם על ידי רשימות העצמה".

"אל תעטפי חרם במילים יפות"

בהמשך האשימה דדון את רוזנברג בקידום חרם על מבוגרים: "את שזועקת נגד חרם ילדים מעודדת חרם מבוגרים". לסיום, הזמינה דדון את המגישה המוכרת לשיחה אישית: "בואי לשיחה ופתחי את הראש לדעות שונות משלך", אמרה.

לצד הסרטון כתבה דדון: "פאולה יקרה, כשאת מלטפת ביד אחת אל תנחיתי את הסטירה בעזרת היד השניה, אל תעטפי חרם במילים יפות, כשאת מפרגנת ל"רשימה" וקוראת להזמין רק מהם או לפרגן רק להם את בעצם קוראת לאזרחים לא להשתמש בשירותים של מי שלא כלול ברשימתך".

"לא יכולה להבין למה היא מגנה על בן גביר"

כאמור, בראיון שנערך עם פאולה רוזנברג במגזין "את" הסבירה כי לא כללה את נטלי דדון ברשימה בשל תמיכתה בממשלת הימין: "אני קוראת את מה שהיא מעלה, ואני לא יכולה להבין למה היא מגנה עלבן גביר או על גלית דיסטל-אטבריאן. אני יודעת שהיא בנאדם מלא חמלה, טובת לב וכן רואה את החלש. אני לא יכולה להאמין שיש לה זהות ערכית כזו".