"למען ההתיישבות" נטלי דדון בחרה לחגוג דווקא באירוע מגזרי

לכבוד יום הולדתה, בחרה הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון לסייר במועצת בנימין יחד עם כ-40 נשות עסקים ומשפיעניות רשת. "אין לי מילים לתאר את התחושות. תגיעו, אין לנו ארץ אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 13:31 כא באלול התשפג

"למען ההתיישבות" נטלי דדון בחרה לחגוג דווקא באירוע מגזרי
נטלי דדון, חגגה בשילה, צילום: תיירות בנימין

הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון, שמקדמת בשנים האחרונות את נושא ההתיישבות, בחרה לציין את שנה ה-40 דווקא בבנימין. במסגרת החגיגות, בחרה הדוגמנית לערוך סיור בבנימין, יחד עם עוד כ-40 נשות עסקים ומשפיעניות רשת ובניהן: יעל צין, סימי הרשקופ, ענהאל שמואלי ועוד.

נטלי דדון בבנימין

נטלי דדון בבנימין צילום: תיירות בנימין

ביקרו גם בשילה הקדומה

את הסיור פתחה דדון בביקור באתר המורשת "שילה הקדומה", שם שמעה על דמויותיהם של חנה ושמואל הנביא. בסיום הסיור בשילה הקדומה כתבה דדון תפילה אישית מרגשת, אותה נשאה במקום המשכן. לאחר מכן המשיכו דדון ומשפעיניות הרשת לטיול ריינג'רים בנחל שילה וסיירו במעיינות האזור.

תיירות בנימין

דדון בסיור טרקטורונים. צילום: תיירות בנימין

דדון ונשות העסקים בסיור

דדון ונשות העסקים. בסיור צילום: תיירות בנימין

"למען ההתיישבות והרצון לחשוף את הציבור לארץ האבות"

דדון וחברותיה סיימו את יום הסיור בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה ביחד עם ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ וסיכמה: "הוזמנתי לסיור בחבל בנימין" כתבה והוסיפה "למען ההתיישבות והרצון שלי לחשוף את הציבור הישראלי לארץ האבות ולשורשים, לרובד האנושי ולאוצרות הטבע ופינות התיירות בחבל הארץ המדהים. אין לי מילים לתאר את התחושות כבר עכשיו כשאני בתוך החוויה העוצמתית הזאת. תגיעו, אין לנו ארץ אחרת".