זה מה שעשה ישי ריבו - רגעים לפני ההופעה ההיסטורית

היוצר המצליח הפך להיות לזמר הישראלי הראשון שמופיע ב"מדיסון סקוור גארדן", ההיכל המיתולוגי בניו יורק. ריבו הלהיב וריגש את הקהל ואירח גם את הזמרים עקיבא ואמיר דדון, זה מה שעשה רגעים לפני ההופעה | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 17:33 יח באלול התשפג

זה מה שעשה ישי ריבו - רגעים לפני ההופעה ההיסטורית
ישי ריבו, כבש את מדיסון סקוור גארדן בניו יורק, צילום: ללא

יש ריבו עשה אמש (א') דבר שאף זמר ישראלי לא יכול להתהדר בו, הופעה באולם המפורסם ביותר בעולם - המדיסון סקוור גארדן בניו יורק. האולם, ביתה של קבוצת הכדורסל ניו יורק ניקס, רגיל לארח את הכוכבים הגדולים ביותר בעולם, עתה לחבורה המכובדת הצטרף גם הזמר הישראלי המצליח.

זה מה שעשה רגע לפני העליה לבמה

רגעים לפני ההופעה, בעוד הנגנים כבר מתחילים לנגן על הבמה העצומה בהיכל, ריבו שהה מאחורי הקלעים וחיכה לרגע שלו לעלות. בסרטון מהאירוע, נראה ריבו מתכנס בתוך עצמו רגעים לפני אחד הרגעים הגדולים בחייו. תוך כדי האו הביא חיבוק אחרון לשני הזמרים שאירח במופע: אמיר דדון ועקיבא.

ישי ריבו ברגעים לפני שעשה היסטוריה צילום: ללא

"אמן שתיהיה סיעתא דישמיא, אין מילים"

ביום ההופעה שיתף ריבו את תמונת האולם המפורסם עם הפוסטר העצום שנתלא לכבודו ובו נכתב כי ההופעב סולד אאוט. באינסטגרם כתב: "בוקר אור ושבוע טוב מניו יורק, אז אנחנו אחרי שבת נחת חלומית במונסי וזכינו גם לעבור באוהל של הרבי להודות ולבקש ברכה עבור הערב. אמן שתיהיה סיעתא דישמיא אין מילים. תודה ה'".

ישי ריבו

ישי ריבו, ריגש את הקהל. צילום: עקיבא שיינברגר