ההישג המטורף של ישי ריבו: "צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם"

הזמר הסרוג הודיע כי יופיע באחת הבמות המכובדות בארצות הברית - מדיסון סקוור גאדן. ושיתף את הקהל שלו בהתרגשות העצומה: "בחיי שלא חלמתי שאי-פעם אופיע על במה כזאת חשובה ומרכזית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/23 10:33 כד באייר התשפג

ההישג המטורף של ישי ריבו: "צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם"
ישי ריבו מתרגש, צילום: Photo by Arie Leib Abrams/Flash90

הזמר הסרוג ישי ריבו יצא לסיבובי הופעות גדולים בבמות ענק ברחבי העולם, ב- 4 השנים האחרונות הופיע ישי בפני מעל 35,000 איש של קהל רוכש כרטיסים ברחבי ארה"ב באולמות חשובים ומוכרים בעולם המוסיקה. כעת, מכריז על מופע חדש, באחת הבמות האייקוניות והגדולות בעולם - מדיסון סקוואר גארדן. ריבו יהיה הזמר הישראלי הראשון שיופיע בבמה מכובדת זו אל מול 20,000 איש.

"לא פעם צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם"

"כבר הרבה זמן שאני שומר את זה בבטן. ולא פעם צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם או שזה באמת הולך והופך למציאות, כנראה ששתי התשובות נכונות ב"ה!" כתב ריבו בהתרגשות בהודעה שהוציא לקהל שלו. "זה קצת נשגב מבינתי, הדרך שאני עובר".

ריבו נזכר בתחילת דרכו, וסיפר: "מהרגע הראשון שהחזקתי גיטרה על מיטת הקומתיים בישיבה ועד הרגע שפגשתי אתכם על הבמות, דרך כל הרגעים והשיאים המדהימים שזכיתי לחוות ולקבל מכם. אין לי ספק שהכל, אבל הכל, פשוט מהלך ניסי שנוגד כל היגיון שלי". הזמר אמר שלמרות שהשתדל והאמין כל הזמן, "עדיין קיים פער עצום בין הרצונות והשאיפות שלי לבין מה שה' יתברך מזמן לי בפועל ממש".

Madison Square Garden

Madison Square Garden צילום: shutterstock

"בחיי שלא חלמתי שאי-פעם אופיע על במה כזאת חשובה ומרכזית"

ריבו הודה לשותפים שעזרו לו להגיע לרגע המשמעותי הזה בקריירה שלו, הוריו, ילדיו אשתו, והקהל שלו: "ועד אליכם קהל אהוב כל-כך, שהולך וגדל איתי יחד עם השנים, מהאקורד הראשון ועד לנקודת הציון הזאת היום".ריבו הודה במיוחד לארגון "בני עקיבא העולמי", "שמאפשרים לנו להגשים את החלום הזה יחד, בחיי שלא חלמתי שאי-פעם אופיע על במה כזאת חשובה ומרכזית כמו המדיסון סקוואר גרדן!"

"לא חלמתי שאי פעם אופיע במדיסון, המקום שרק אמנים בינלאומיים ענקיים מופיעים, ולחשוב שאזכה בעזרת ה' לנגן ולשיר שם עם החברים המוכשרים שלי את שיריי לצד הפיוטים והניגונים של ימי הרחמים והסליחות", כתב הזמר. וסיכם: "תודה ה'! וואו אני בהתרגשות שיא! ה' יודע כמה אני מחכה כבר לחלוק את זה יחד אתכם".

ישי ריבו, ארכיון

ישי ריבו, ארכיון צילום: שלומי פינטו