ענהאל שמואלי שבורה: אבא שלי לא הגיע לחתונה

בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה ענהאל שמואלי שיתפה את התחושות הקשות כילדה להורים גרושים ואת ההתמודדות עם אביה שבחר לא להגיע לחתונת אחיה הקטן, "חיכיתי כמו ילדה שאבא שלה יפתיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/23 14:39 יג באלול התשפג

ענהאל שמואלי שבורה: אבא שלי לא הגיע לחתונה
ענהאל שמואלי עם הבת, צילום: אורי אריה

לפני מספר ימים אחיה של אושיית הרשת ענהאל שמואלי נישא לבחירת ליבו. בחשבון האינסטגרם המשגשג שלה היא שיתפה בהתרגשות מהאירוע, אך גם בכאב הלב שחוותה המשפחה: אביה בחר שלא להגיע לחתונה. בפוסט חשוף היא תיארה את החוויה. "אני כותבת ומוחקת, נזהרת במילים שאגיד, משהו שלמדתי לעשות מאז שההורים שלי התגרשו", כתבה.

"חיכיתי כמו ילדה שאבא שלה יפתיע"

"חור בלב, זה קשה, זה עצוב, הכל צף לי", הודתה בפתיחות, "אני מודה שחיכיתי כמו ילדה שאבא שלה יפתיע ולרגע אחד נהיה משפחה כמו שזכרתי אותה. 20 שנה שההורים שלי התגרשו ומעולם לא קראתי פוסט שמדבר את הקול שלי". שמואלי כתבה כי במשך שנים חשה בושה, עד שהבינה שלכל אחד יש את התיק שלו.

"להבין שלא עשית שום דבר רע לאף אחד ועדיין לשלם כל כך הרבה מחירים"

"להיות בת למשפחה מפורקת, בין אם הסיבה מוצדקת ובין אם לא, זה כמעט תמיד לפצל את עצמך לשני בתים", תיארה, "זה לעמוד חסרת אונים מול בחירות מורכבות כמו אם להשאיר את אמא לבד בחג או את אבא, זה לוותר על מיליון חגיגות ואירועים רק כי אין לך את היכולת לשאת את המתח באוויר.
זה להיות מבוגר בגוף של ילד, כל פעם מחדש להבין שלא עשית שום דבר רע לאף אחד ועדיין לשלם כל כך הרבה מחירים".

שמואלי הדגישה כי היא לא שופטת את הבחירה של אביה לא להגיע, אך בכל זאת מדובר במציאות קשה. "זה לא קל, אבל אם יש משהו שאני יודעת לעשות בחיים זה לקבל את גזר הדין ולבחור בחצי הכוס המלאה. אז עמדנו מתחת לחופה, אחי האהוב שעבר מסע שרק גיבורים צולחים אותו מתחתן, ואולי זאת התקווה וגם ההוכחה שאהבה מנצחת, לנו נשאר רק להאמין ולהשקיע בה".