ענהאל שמואלי מודה: "אני מפחדת לבגוד בבעלי"

מנחת הזוגיות ואושיית הרשת הדתייה החליטה להתמודד עם שאלה שתמיד גרמה לה להירתע - והסבירה לעוקבות שלה מדוע היא כבר לא נבהלת: "הפחד מתחיל להיות בעיה כשהוא שולט בנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/23 12:57 יא בתמוז התשפג

ענהאל שמואלי מודה: "אני מפחדת לבגוד בבעלי"
עקיבא וענהאל שמואלי, חזר בלי מתנה, צילום: אורי אריה

הזוגיות של אושיית הרשת ענהאל שמואלי ובעלה עקיבא הפכה לפומבית הרבה לפני ששמואלי פתחה את חשבון האינסטגרם שלה - עוד מימיהם כזוג צעיר שהשתתף בתוכנית הטלוויזיה "המרוץ למיליון". מאז הספיקה שמואלי להפוך למנטורית זוגיות ולצבור עשרות אלפי עוקבות, אותן היא משתפת במשברים, בשמחות ובהתמודדויות הזוגיות שלה. אולם יש נושא אחד, ששמואלי חששה יותר לגשת אליו, והיום (ו') החליטה לפתוח הכל ולהתמודד גם עם השאלות הלא נוחות.

"תמיד היה בי משהו שהדף אותה ולא עניתי"

"את לא מפחדת שיבגוד בך" שאלה אחת העוקבות את ענהאל שמואלי, ותפסה אותה קצת לא מוכנה: "זאת לא פעם ראשונה שאני מקבלת כזו הודעה או שאלה , תמיד היה בי משהו שהדף אותה ולא עניתי. הגוף שלי היה מתכווץ, משהו בשאלה הפריע לי", שיתפה. "משום מה הפעם החלטתי להסכים ולהתבונן בשאלה ולפתוח לה את הלב".



"בשנייה הראשונה המשפט הראשון שעובר לי בראש 'מה זאת השאלה הזאת ברור שאני לא חוששת' וסימן קריאה. הרי משהו במשפט הזה אומר אנחנו אנשים של יצרים עם אפס יכולת שליטה עצמית שמחפשים רק לספק תאוות ופנטזיות", כתבה ענהאל. "ועקיבא שלי?! הוא רחוק מלהיות איש שכזה".

"האם אני מפחדת שעקיבא יבגוד בי? כן. בדיוק כמו שאני מפחדת אני לבגוד בו"

אולם, בהתבוננות שניה, כתבה מנחת הזוגיות, "נזכרת כמה פעמים חוויתי לאורך החיים את האנשים הקרובים אליי מוכרים את העקרונות והערכים שלהם ומשקרים על מנת להשיג כסף, חברים, בתים", לדבריה: "באותן סיטואציות התנהלתי בתום לב שגובל מעט בטיפשות, בפועל למדתי בדרך הקשה. קיבלתי לא מעט סטירות לחי כואבות , שאנשים נעשים עיוורים אל מול החשקים הגדולים שלהם".

שמואלי הודתה: "אז האם אני מפחדת שעקיבא יבגוד בי? כן. בדיוק כמו שאני מפחדת אני לבגוד בו", יחד עם זאת הדגישה: "האם אנחנו מדברים על זה, שומרים זה על זו? כן. האם אנחנו מביעים את החששות זה של זו ומשתפים את הפחדים והסכנות? כן". לבסוף כתבה: "הפחד מתחיל להיות בעיה כשהוא שולט בנו אבל ברגע שהוא נשלט על ידינו הוא פשוט יכול להיות נוכח לצידנו".