יהורם גאון אמר שברק צריך תמיכה נפשית, הדוגמנית תמכה: "כל כך מעריכה"

נטלי דדון בחרה לשתף את עוקביה באינסטגרם בפוסט הקצר שכתב יהורם גאון ועסק בראש ממשלה לשעבר - "שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה להושיע אותה, להציל אותה מעצמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 14:06 י באלול התשפג

יהורם גאון אמר שברק צריך תמיכה נפשית, הדוגמנית תמכה: "כל כך מעריכה"
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

הדוגמנית המזוהה עם הימין, נטלי דדון, שלפני כשבוע וחצי ספגה תביעת דיבה מאחת מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית והממשלה, שקמה ברסלר, בחרה לפרגן היום (א') בגדול לזמר והיוצר הוותיק, יהורם גאון.

"אם לא הבנתם עדיין אנחנו הקורבן"

דדון ציטטה את הפוסט השבועי של גאון שפורסם אתמול בפייסבוק ועסק ככל הנראה בראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק: "יש ראש ממשלה 'לשעבר' שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה להושיע אותה, להציל אותה מעצמה", פתחה וציטטה מדברי גאון, "ויש חולִי בשם 'תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח' שזוהי תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה, אשר עיקר ביטויה בכך, שאדם גורם בכוונה לפציעה או למחלה של אדם אחר, במטרה שניסיונות ההצלה שלו יעידו על טוב ליבו ומסירותו של הפוצע".

גאון כתב כי הלוקה בְתסמונת "מינכהאוזן באמצעות שליח", הוא קרוב משפחה מדרה ראשונה, "לפעמים כמו במקרה שלנו זה ראש ממשלה לשעבר. ברוב המקרים הלוקה בָתסמונת גורם למחלה גופנית אצל הקורבן, בהזרמת חומר מסוכן לדמו, ואז הוא מריץ אותו לבית חולים כדי להצילו. אם לא הבנתם עדיין אנחנו הקורבן, ש'הלשעבר' הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה".

"מגיע יהורם גאון שאני כל כך מעריכה"

עם סיום הפוסט שציטטה, ציינה: "בעודי מחזיקה את ראשי בשתי ידיים בכל יום מחדש כבר תקופה ארוכה נוכח אנשים חכמים כל כך אשר נפלו קורבן לקמפיין עליו שקדו שנים רבות תחת פיקודו של ה'לשעבר' (לכאורה), מגיע יהורם גאון שאני כל כך מעריכה אותו ובעיקר את האומץ לומר בקול את האמת שלו… אדם ענק אשר מאיר באור גדול", פירגנה.